کالای قاچاق ۴۰ میلیاردی در دام پلیس کازرون/۴ کشته و مجروح در تصادف محور کازرون به بوشهر/انبه‌های قاچاق به بازار نرسید

مهم‌ترین حوادث امروز یکم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه یکم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انبه‌های قاچاق به بازار نرسید

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۴۱۲ جعبه انبه قاچاق و دستگیری ۲ متهم خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: در تداوم امر مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ قسام با بیان اینکه در بازرسی از آن ۲ خودرو تعداد ۴۱۲ جعبه انبه قاچاق کشف شد، افزود: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

۴ کشته و مجروح در تصادف محور کازرون به بوشهر

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر برخورد یک پژو پارس با سواری سمند در محور کازرون -بوشهر، ۲ نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح شدند.
سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس اظهار کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مأموران از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور کازرون - بوشهر مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: مأموران مشاهده کردند یک پژو پارس با ۲ سرنشین با سواری سمند با سرنشین برخورد که منجر به فوت هر ۲ نفر از رانندگان و مجروحیت ۲ سرنشین دیگر خودرو‌ها شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با بیان اینکه کارشناسان علت وقوع این سانحه رانندگی را تجاوز به چپ سواری پژو پارس اعلام کرده‌اند، از رانندگان خواست که از سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ و راست پرهیز کنند و در صورتی که احساس خستگی و خواب آلودگی کردند، در مکان مناسب استراحت کنند.

کالای قاچاق ۴۰ میلیاردی در دام پلیس کازرون

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲۸۹ کارتن انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران انتظامی شهرستان کازرون با ایجاد تور ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون حامل کالا مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۸۹ کارتن انواع لوازم یدکی خودرو خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان، ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در نی ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ سیدخالد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: به منظور طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند.

سرهنگ یوسفی تصریح کرد: بلافاصله خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی صورت گرفته از آن، ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

توقیف پراید حامل پوشاک قاچاق میلیاردی

فرمانده انتظامی لارستان گفت: یک سواری پراید توقیف و محموله پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از آن کشف شد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۷۶۰ ثوب پوشاک قاچاق کشف و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد.

سرهنگ عبادی نژاد با بیان اینکه ارزش ریالی پوشاک‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

پژو ۴۰۵ حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک سواری پژو ۴۰۵ و کشف ۲۹ کیلو تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان، هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری ۴۰۵ مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۹ کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار