در ۶ ماهه اول سال ۹۸؛

صادرات از گمرک چذابه، از ۴۰۰ میلیون دلار گذشت

سرپرست گمرک چذابه گفت: میزان صادرات کالا از این پایانه کمرگی در ۶ ماهه اول امسال، از ۴۰۰ میلیون دلار گذشت.

علی فرهودی سرپرست گمرک چذابه درخصوص میزان صادرات کالا از پایانه گمرکی چذابه در ۶ ماهه اول امسال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در مدت مذکور، بیش از ۴۰۰ هزار تن کالا‌های مختلف از طریق این گمرک به کشور عراق صادر شد.

او افزود: ارزش دلاری این میزان صادرات، بیش از ۴۲۱ میلیون دلار برآورد شده است.

فرهودی تصریح کرد: کاشی، سرامیک، سیمان سفید، گچ، فرمستون مواد غذایی از جمله؛ چیپس و ... بیش‌ترین کالا‌هایی هستند که در مدت مذکور از طریق گمرک چذابه به کشور عراق صادر شده است.

سرپرست گمرک چذابه اظهار داشت: در ابتدای سال جاری، بدلیل وقوع سیلاب و بسته شدن این پایانه گمرکی، با افت صادرات کالا مواجه شدیم، ولی تلاش کردیم با کار شبانه روزی و بالا بردن حجم کار، کاهش صادرات کالا را جبران کنیم.

این مقام مسئول درخصوص فعالیت بخش تجاری گمرک چذابه در ایام اربعین بیان کرد: در سال‌های گذشته به منظور سهولت در تردد زائران و کنترل و نظارت واردات و صادرات کالا و جلوگیری از قاچاق کالا، بخش تجاری این گمرک تعطیل می‌شد.

علی فرهودی ادامه داد: تاکنون ابلاغیه‌ای مبنی بر فعالیت یا تعطیلی بخش گمرکی چذابه در این ایام اعلام نشده و در صورت ابلاغ، اخبار نهایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

افزایش صادرات از پایانه‌های گمرکی خوزستان

برچسب ها: صادرات ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار