عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان مطرح کرد؛

فعالیت مهارت آموزان ماده ۲۸ در کلاس‌های درس/ تعیین زمان اعلام نتایج آزمون اصلح

کچوئیان با اشاره به برگزاری آزمون اصلح درباره اعلام نتایج این آزمون و چگونگی پذیرش مهارت آموزان توضیح داد.

فعالیت مهارت آموزان ماده ۲۸ در کلاس‌های درس/ تعیین زمان اعلام نتایج آزمون اصلحبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا کچوئیان، عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان با تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و آغاز سال تحصیلی جدید بر تعامل مدیران برای تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی و تحقق راهکار‌های سند تحول بنیادین تاکید و اظهار کرد:‌ برگزاری آزمون جامع مهارت آموزان ماده ۲۸ را داشتیم که از جمله موفقیت‌های بزرگ این دانشگاه محسوب می‌شود.

او درباره اعلام نتیجه آزمون اصلح  ادامه داد: آزمون تستی تصحیح شده است و  ۲۰۰ هزار برگه عملکردی جامعه آماری ۱۶ هزار نفری مهارت آموزان پس از اسکن  توسط اساتید مجرب تصحیح می‌شود.

کچوئیان با اشاره به اینکه مهارت آموزان از هفته نخست مهر ماه در مدارس سراسر کشور  فعالیت خود را آغاز می‌کنند،‌ گفت:‌ این افراد می‌توانند تا زمان اعلام نتایج نهایی آزمون به دور از هر گونه نگرانی در کلاس‌های درس حضور یابند البته تمام تلاش ما بر این است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتایج نهایی آزمون اعلام شود.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان افزود: چنانچه  مهارت آموزی موفق به کسب نمره قبولی در آزمون نشو برای کسب گواهی صلاحیت حرفه‌ای در آزمون بعدی شرکت می‌کند.


بیشتربخوانید:‌ میانگین حقوق معلمان بیش از ۴ میلیون است/ مدرسه پر‌نشاط، پرسش رئیس جمهور از دانش آموزان


استقرار کانون‌های ارزیابی در مراکز استانی

کچوئیان، خطاب به مدیران ارشد استانی تصریح کرد: با توجه به جایگاه و نوع فعالیت این گروه از کارشناسان در سطح کشور انتظار می‌رود برخی موارد و اطلاعات مهم پس از تنظیم و تدوین بنا بر ضرورت، مستقیم به حوزه ستاد دانشگاه فرهنگیان ارسال شود.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از استقرار کانون‌های ارزیابی در مراکز استانی خبر داد و گفت: این اقدام بعد از اعلام نتایج آزمون جامع به جد پیگیری خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به دریافت گزارش‌های بازدید کارشناسان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مراکز و پردیس‌های استانی اظهار کرد: در جلسه اخیر معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت این دانشگاه با روسای آن مقرر شد در این بازدید‌ها همه نقاط ضعف و قوت پردیس‌ها توسط گروه ناظر اعلام و بررسی و نتایج در اسرع وقت برای انعکاس به وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری در اختیار ستاد دانشگاه قرار گیرد.

او بر یکپارچه سازی نظام آماری دانشگاه از طریق سامانه حس تاکید و بیان کرد: با توجه به نوع فعالیت سامانه حس دریافت هر گونه اطلاعات مفید و یکپارچه از طریق این سامانه توسط مراجع تصمیم گیرنده در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آسان و ممکن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.