نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد؛

خدمت خالصانه و صداقت دو شاخصه مهم مدیران

آیت الله شاهچراغی گفت: خدمت خالصانه برای مردم و راستگویی دو شاخصه مهم برای مدیران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان در دیدار با اعضای شورای بسیج استانداری با بیان اینکه هفته مقدس سندی ماندگار از جمهوری اسلامی تا همیشه است گفت: نیاز است خدمات دوران دفاع مقدس بیش از پیش برای مردم بازگو شود.

او با بیان اینکه خدمات پایگاه بسیج استانداری سمنان تاکنون خوب بوده، اما نیاز است خدمات شما توسعه پیدا کند افزود: مدیران باید بیش از پیش به خدمت خالصانه سفارش شوند.

فرمانده پایگاه بسیج مالک اشتر استانداری سمنان در این دیدار با بیان اینکه رزمندگان استان سمنان در ۵۵ عملیات در دوران دفاع مقدس حضور داشته اند گفت: بیش از سه هزار شهید از استان سمنان در دوران دفاع مقدس تقدیم کشور شده است و استان سمنان از نظر تعداد شهید در رتبه سوم کشور قرار دارد.

حسن اسلامی راد با بیان اینکه هفت هزار و ۲۰۰ نفر از استان سمنان در دوران دفاع مقدس جانباز شده اند افزود: میانگین کشوری به ازای هر ۱۲۴ نفر یک جانباز است که در استان سمنان این عدد به ازای هر ۵۸ نفر یک جانباز است.

او ابراز داشت: پایگاه بسیج استانداری سمنان از سال ۹۲ راه اندازی شده و هدف آن نیز خودسازی مدیران، خدمات رسانی جهادی و ساده زیستی و الگو گرفتن از سبک زندگی ایرانی و اسلامی برای مدیران است.

در پایان این دیدار ۲ جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس و یک لوح به نماینده، ولی فقیه در استان سمنان تقدیم شد.

انتهای پیام / م

نیاز است خدمات دوران دفاع مقدس بیش از پیش برای مردم بازگو شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.