وزیر دادگستری:

تحریم های بی رحمانه علیه ایران بی سابقه است/ ضرورت تغییر نگاه مدیران برای خدمت رسانی

سید علیرضا آوائی گفت: تحریم های بی رحمانه دشمنان علیه ایران بی سابقه است.

وزیر دادگستری عصر امروز وارد استان زنجان شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سید علیرضا آوائی وزیر دادگستری به منظور شرکت در جلسه شورای اداری استان زنجان و بازدید از چند طرح صنعتی به زنجان سفر کرد.
 
وزیر دادگستری  در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: دولت با تمام توان پشتیبان وزارت آموزش و پرورش است تا آینده سازان کشور بدون هیچ مشکلی به فکر تحصیل و تعلیم باشند.

آوائی با اشاره به تحریم‌های سخت دشمنان افزود: این شکل و سطح از تحریم‌های بیرحمانه در دنیا سابقه ندارد.

وزیر دادگستری بر جلوگیری از هزینه سازی برای کشور در این شرایط تاکید کرد و افزود: با تصمیمات حکیمانه و عاقلانه در تمام سطوح مدیریتی و پرهیز از کار‌های شتاب زده و احساسی و عجولانه می‌توان هزینه‌های کشور را مدیرت کرد.

او با اشاره به وجود روحیه همکاری برادری و همدلی بین مردم و مسئولان افزود: حل بخش بزرگی از مشکلات مردم در زلزله کرمانشاه و سیل فروردین ماه با همین روحیه صورت گرفت.

وزیر دادگستری، ملت ایران را ملتی مصمم و خلاق عنوان کرد که با وحدت و یکدلی قادر به عبور از گردنه مشکلات هستند.

آوائی تغییر نگاه در بین مدیران کشور برای خدمت رسانی به مردم را ضروری شمرد و گفت: مسئولان لحظات خدمت رسانی را مغتنم شمارند.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  هم در این جلسه  با اشاره به تقدیم ۳ هزار شهید استان زنجان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی، این مهم را از نشانه‌های در خط انقلاب بودن مردم استان زنجان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی عزاداری‌های باشکوه مردم زنجان در ایام محرم را ستودنی دانست و آن را باعث نشاط روحی روز افزون در بین مردم استان عنوان کرد.

استاندار زنجان نیز در این جلسه وجود روحیه همکاری میان مدیران استانی برای رفع مسائل استان را قابل تقدیر دانست.

حقیقی وضعیت استان زنجان را در شاخص‌های مختلف، مناسب عنوان کرد و گفت: رتبه سوم استان در سرمایه گذاری و رتبه دوم در نرخ اشتغال زایی را ملاک‌های در مسیر توسعه بودن استان دانست.

او همچنین در جلسه شورای اداری امروز با حضور وزیر دادگستری به مشکل خرید گوجه فرنگی اشاره کرد و گفت: در این زمینه تعاون روستایی خرید توافقی را آغاز کرده که کمک شایانی به بهبود این شرایط خواهد کرد.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به بازگشت ۲۹ واحد تولیدی درسال ۹۶ و ۱۳ واحد در سال ۹۷ گفت: امسال ۵ واحد تولیدی به چرخه تولید بازخواهند گشت که ابهر بافت و واحد تولیدی چینی از مهمترین واحد هاست که تا دی ماه به بهره برداری خواهند رسید

فغفوری حجم سرمایه گذاری امسال استان را بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ن

وزیر دادگستری در جلسه شورای اداری زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.