بهترین برنامه‌های تولید تصاویر GIF در سال ۲۰۱۹ + تصاویر

تولید و طراحی گسترده وید‌ئو‌های کوتاه GIF سبب شده نرم‌افزار‌های پیشرفته و پرکاربردی در این زمینه ارائه شود.

بهترین برنامه‌های تولید GIF در سال ۲۰۱۹ ////به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر GIF در طول سال‌های گذشته موفق شده‌اند به یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین نوع پیام‌ها در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های پرطرفدار جهان تبدیل شوند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین سری اپل واچ را بیشتر بشناسید +تصاویر


میلیون‌ها کاربر همه روزه از GIF یا تصاویر متحرک برای پاسخ به پیام‌های کاربران دیگر، بیان احساسات و یا نمایش تصویری خنده‌دار استفاده می‌کنند‌. یکی از مهم‌ترین علل محبوبیت گسترده و استفاده زیاد از GIFها، دسترسی سریع و آسان به این تصاویر متحرک در هر پیام‌رسانی است. هر روزه تعداد زیادی از این تصاویر متحرک بین کاربران در فضای مجازی تبادل شده و افراد بیشتری از GIF‌های جدید استفاده می‌کنند.

کاربرد فراوان این نوع از پیام‌ها سبب شده است، نرم‌افزارهای ساخت آنها نیز هر روز بیشتر شده و برنامه‌های موجود در این حوزه ارتقاء یابد.
در ادامه این گزارش قصد داریم شما را با ۷ عدد از بهترین برنامه‌های ساخت و تولید GIF در سال ۲۰۱۹ آشنا کنیم.

بهترین برنامه‌های تولید GIF در سال ۲۰۱۹ ////

۱. GIPHY

نرم‌افزار GIPHY در اصل یک کتابخانه بزرگ GIF است. می‌توان گفت این برنامه بزرگ‌ترین کتابخانه تصاویر متحرک در جهان است. کاربر می‌تواند به راحتی در این برنامه GIF دلخواه خود را جست‌و‌جو و سپس آن را در پیام‌رسان مورد استفاده خود به اشتراک بگذارد. در کنار منابع گسترده GIFهای از پیش ساخته شده، ابزارهایی برای تولید و ساخت تصاویر متحرک در GIPHY وجود دارد. پس ساختن تصویر متحرک(GIF) مدنظر خود می‌توانید آن را در نرم‌افزار ذخیره و در هر فرصتی استفاده کنید.


بهترین برنامه‌های تولید GIF در سال ۲۰۱۹ ////

۲.GIF Maker, GIF Editor, Video Maker, Video to GIF

ما سه برنامه تولید GIF را در اینجا فهرست کرده‌ایم. این برنامه‌ها محبوب‌ترین برنامه‌های ساخت تصاویر متحرک به حساب می‌آیند و دارای نمره متوسط ۴.۷ در فروشگاه مجازی گوگل هستند. بریدن قسمتی از یک ویدئو طولانی برای تولید GIF، ترکیب چند تصویر متحرک باهم و ساخت GIF و ضبط یک ویدئو و تبدیل آن به تصویر متحرک از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار‌ها است. فیلترها و قالب‌های بسیاری نیز برای ایجاد تنوع در ساخت تصویر متحرک در این برنامه‌ها وجود دارد. هم‌چنین کاربران می‌توانند از ابزار فشرده‌سازی استفاده کرده و حجم فایل‌های تصویری را کاهش دهند.


بهترین برنامه‌های تولید GIF در سال ۲۰۱۹ ////

۳.GIF Keyboard by Tenor

این نرم‌افزار به کاربر اجازه می‌دهد تا از طریق صفحه کلید GIF مورد نظر خود را جست‌و‌جو و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. در این برنامه می‌توان تصاویر متحرک یافته شده را ذخیره و بعداً استفاده کرد. دیگر ویژگی این برنامه جست‌و‌جوی شکلک(emoji) است. می‌توان گفت GIF Keyboard by Tenor بستری مناسب برای یافتن GIFهای مورد نظر کاربر و استفاده از آن‌ها در پیام‌رسان‌های مختلف است.


بهترین برنامه‌های تولید GIF در سال ۲۰۱۹ ////

۴. GIF Search

این برنامه جست‌و‌جوی تصاویر متحرک را آسان ساخته و امکان دسترسی کاربر به مجموعه‌ای عظیم از GIFها را فراهم می‌سازد. توسعه دهندگان این برنامه اهمیت زیادی به کیفیت GIFهای یافت شده و موجود در نرم‌افزار می‌دهند از همین رو می‌توانید با خیال راحت تصاویر متحرک مدنظر خود را با سایر کاربران در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.


بهترین برنامه‌های تولید GIF در سال ۲۰۱۹ ////

۵. GIF Maker – Video to GIF, GIF Editor

می‌توان گفت این برنامه دومین نرم‌افزار محبوب ساخت و جست‌و‌جوی تصاویر متحرک در Google store است و از توانایی‌های زیادی برای تولید GIFهای متنوع برخوردار است. کاربر در این برنامه می‌تواند ویدئو‌های طولانی را ویرایش کرده و به تصویر متحرک تبدیل کند. همچنین امکان تبدیل تصاویر ضبط شده از یک نمایشگر به GIF در GIF Maker وجود دارد. حتی تصاویر گرفته شده از خود کاربر نیز در این برنامه به تصویر متحرک تبدیل می‌شوند. دیگر ویژگی GIF Maker این است که به لطف ابزار موجود در برنامه، امکان ساخت فیلم نیز از GIFهای مختلف وجود دارد.


بهترین برنامه‌های تولید GIF در سال ۲۰۱۹ ////

۶. Gif Me! Camera

این برنامه توانا‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. ابزارهای مناسبی برای ساخت تصاویر متحرک کوتاه و سریع در Gif Me! Camera وجود دارد. کاربران می‌توانند پس از گرفتن فیلم از خود یا دوستانشان آن را به GIFهای کوتاه یا بلند تبدیل کرده و از دیدن آن‌ها لذت ببرند. امکانات دیگری از قبیل فیلتر گذاری و قرار دادن نوشته‌ای خاص روی تصویر متحرک و ساخت GIF از انیمیشن‌ها نیز در این برنامه وجود دارد.


بهترین برنامه‌های تولید GIF در سال ۲۰۱۹ ////

۷. GIF Maker

این برنامه آخرین مورد در فهرست ساخت تصاویر متحرک این گزارش است و نسبت به مواردی که پیش‌تر معرفی شد از نمره‌ای کمتری برخوردار است اما در کل GIF Maker توانمندی‌های مناسبی دارد‌.  در این برنامه می‌توان سرعت فیلم‌های گرفته شده با گوشی خود یا ویدئو‌های طولانی را کم یا زیاد کرده و تصویر متحرک خود را ایجاد کنید. یکی از بزرگترین مشکلات این نرم‌افزار پخش تبلیغات متعدد در آن است.


بیشتر بخوانید: ۸ توانایی کمتر شناخته شده دستیار هوشمند گوگل +تصاویر


در این گزارش تلاش کردیم تا کاربران فضای مجازی یا به طور دقیق‌تر شبکه‌های اجتماعی را با برنامه‌های متنوع ساخت و جست‌و‌جوی تصاویر متحرک آشنا کنیم امیدواریم پس از مطالعه مطالب عنوان شده به راحتی و با دقت بیشتری نرم‌افزار مورد نظر خود را دانلود و نصب کنید. لازم به ذکر است تمام نرم‌افزارهای ساخت GIF که معرفی کرده‌ایم در اکثر فروشگاه‌های مجازی موجود برای سیستم عامل اندروید یافت می‌شوند ولی اگر قادر به دانلود یکی از آن‌ها در فروشگاهی خاص نشدید کافی است اسم برنامه مورد نظرتان را در موتور جست‌و‌جوی گوگل نوشته و به راحتی آن را بیابید. 

 

گزارش از علیرضا باجلان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار