زنگ مهر و مقاومت در مدارس نیکشهر نواخته شد

همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید و دومین روز از هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه صادقیه نیک شهر با حضور مسئولان و دانش آموزان و پدر کوچکترین شهید دفاع مقدس نواخته شد.

زنگ مهر و مقاومت در مدارس نیکشهر نواخته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ساره باور مدیر آموزش و پرورش نیکشهر ضمن تبریک شروع سال علم و دانش و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ۱۷هزار و ۱۵۰دانش آموز در ۱۹۵ آموزشگاه این شهرستان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ راهی کلاس درس شدند.

او  افزود : امسال از لحاظ نیروی انسانی به نسبت سال گذشته وضعیت خوبی داریم و امیدواریم در سال های آینده بهتر از پیش باشد.

مدیر آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با تلاش و سخت کوشی دانش آموزان، همراهی خانواده ها و دلسوزی اولیای مدارس سالی پر از موفقیت پیش رو داشته باشیم.

در ادامه ضیا ٕ الحق هاشمزهی فرماندار نیک شهر ضمن توصیه به ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان عنوان کرد : تقویت اندیشه، پرسشگری و مطالبه گری دانش آموزان در مدارس ضروری است.

او  افزود:رابطه مدیر مدرسه و معلمان با دانش آموز باید به گونه ای باشد که دانش آموز تقویت شود و جرأت و شهامت برای نقد فعالیت ها و برنامه های مدرسه و دولتمردان پیدا کنند.

لطفیان سرگزی امام جمعه شهرستان نیز با تبریک سال تحصیلی جدید بیان کرد : عبادت و بندگی که از جمله اهداف آفرینش انسان است ، وقتی ارزش پیدا میکنند که توام با علم باشد.

در پایان مراسم از معلمان مدرسه و پدر کوچکترین شهید دفاع مقدس با اهدای شاخه گل تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

زنگ مهر در نیکشهر طنین انداز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار