در گفتگو با خبر ۲۱ صورت گرفت؛

برنامه های رئیس جمهور در سفر به نیویورک به روایت کامران نجف زاده

خبرنگار صدا و سیما توضیحاتی درباره سفر رئیس جمهور به نیویورک ارائه کرد.

برنامه های رئیس جمهور در سفر به نیویورک به روایت کامران نجف زادهبه گزارش  خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  کامران نجف زاده خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در گفتگو با خبر ۲۱ یک شبکه اول درباره جزئیات سفر رئیس جمهور به نیویورک، گفت: هنوز پرواز رئیس جمهور در فرودگاه جان اف کندی ننشسته است.

او با اشاره به طرح سوال خود از رئیس جمهور درباره برنامه‌ها و اهداف او، اظهار کرد: احتمالاً آقای روحانی از طرح صلح هرمز و از سایر برنامه‌های خود از جمله دیدار‌های دو جانبه با رئیس جمهور فرانسه و سایر سران کشور‌های اروپایی و دبیرکل سازمان ملل متحد خواهد گفت.

نجف‌زاده تصریح کرد: همچنین رئیس‌جمهور یک سخنرانی بسیار مهمی در روز‌های آینده دارد که احتمالاً درباره صبر ایران در برجام و بحث تروریسم اقتصادی و درباره ایده صلح هرمز که یک مسئله منطقه‌ای است، اشاره خواهند کرد.

او اضافه کرد: اکنون ما در فرودگاه هستیم و آقای ظریف وزیر امور خارجه که یکی دو روز زودتر به نیویورک آمده است در فرودگاه جان اف کندی هستند.

نجف زاده ادامه داد: آقای ظریف حرف و حدیث‌هایی که مقامات آمریکایی درباره احتمال دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا مطرح کرده بودند را دقایقی پیش رد کرد و این دیدار را محتمل ندانست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار