جریمه ۱۴ واحد صنفی در طرح بازگشایی مدارس

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در بازرسی ۱۴ واحد در طرح بازگشایی مدارس ۸ میلیون و ۸۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

جریمه ۱۴ واحد صنفی در طرح بازگشایی مدارسبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  گفت:  به منظور اجرای طرح‌های ویژه ایام محرم و بازگشایی مدارس کارگروه گشت مشترک تعزیرات و بازرسان دستگاه‌های نظارتی ازتعداد ۵۶ واحد صنفی سطح شهر بازرسی کردند .

او افزود: از این تعداد واحد بازرسی شده  ۱۴ واحد در طرح بازگشایی مدارس  مبلغ ۸ میلیون و ۸۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند  و برای تعداد ۳۲ فقره پرونده طرح ایام محرم نیز مبلغ دو میلیارد و ۴۵ هزار و ۲۰۰ ریال جریمه نقدی صادر شده است.

به گفته این مقام مسئول بیش از ۸۰ درصد پرونده‌های وارده مختومه و رسیدگی شده است.

او بیان کرد: با توجه به افزایش تقاضای مردم  برای تامین کالاهای اساسی از قبیل شکر، روغن چای ،گوشت ، مرغ و دیگر کالاهای مورد نیاز و پر مصرف دراین ماه برای مردم و هیات های مذهبی و به منظور رفاه حال مردم و با رویکرد پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی  و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه های نظارتی علاوه بر اجرای گشت ویژه طرح بازگشایی مدارس گشت ویژه ایام محرم را نیز در دستور کار خود قرار داده و در کنار دیگر دستگاه های نظارتی واحدهای مورد هدف را رصد قرار خواهد داد.

 جودکی در ادامه افزود: این طرح ادامه خواهد داشت علاوه بر مرکز استان در شهرستان ها نیز انجام و روسای شعب در محل تخلف حاضر و اعمال قانون است.

انتهای  پیام/ز

 

اجرای طرح‌های نظارتی در  ایام محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار