راه اندازی سامانه جامع مدیریت فرهنگی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: سامانه جامع مدیریت فرهنگی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه جامع مدیریت فرهنگی در دانشگاه صنعتی کرمانشاهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  احمدی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت:در راستای اجرایی نمودن دستورالعمل وزارت عتف مبنی بر حذف کاغذ در مکاتبات اداری و همچنین تسهیل فرآیند‌های فرهنگی در دانشگاه ها، با حمایت‌های مسئولین این دانشگاه سامانه جامع مدیریت فرهنگی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه راه اندازی شد.

او بیان کرد: این سامانه از طریق سایت دانشگاه و از منوی "خدمات فناوری اطلاعات"، گزینه "سامانه جامع مدیریت فرهنگی" قابل دستیابی است. همچنین، کاربران می‌توانند مستقیما از طریق آدرس polink.kut.ac.ir به این سامانه دسترسی داشته باشند.

 

احمدی با بیان اینکه  تمامی اطلاعیه ها، رویداد‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه از طریق این سامانه قابل دستیابی است گفت: تمامی فرم‌های مورد نیاز بخش فرهنگی نیز در منوی فرم‌ها در این سامانه بارگذاری شده اند و در دسترس عموم دانشجویان قرار می‌گیرد.

او افزود:  تمامی فعالیت‌های فرهنگی اعم از عضوگیری تا ثبت درخواست‌های فرهنگی، انتخابات و ثبت فعالیت‌های فرهنگی همگی از طریق این سامانه انجام می‌شود.

احمدی گفت: در مرحله نخست  تمامی تشکل ها، کانون‌های فرهنگی و هنری و انجمن‌های علمی نسبت به عضوگیری از طریق سامانه اقدام کنند.

او افزود:  تمامی درخواست‌های تشکل ها، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی از طریق این سامانه صورت می‌گیرد  انتخابات تشکل ها، کانون‌های فرهنگی و همچنین انجمن‌های علمی با این سامانه انجام می‌شود و فقط دانشجویانی که قبلا عضو آن مجموعه فرهنگی شده باشند، قادر به شرکت در این انتخابات هستند به درخواست‌های کاغذی و خارج از این سامانه به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

انتهای  پیام/ز

 

حذف درخواست‌های کاغذی برای تسهیل فرآیند‌های فرهنگی در دانشگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار