امدادرسانی به ۱۸۵ حادثه در طرح امداد و نجات تابستانه در اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۸۵ فقره حادثه توسط نجاتگران داوطلب و پرسنل این جمعیت در ۳ ماهه تابستان در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در سه ماهه نخست تابستان سالجاری ۱۸۵ فقره حادثه توسط نجاتگران داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امدادرسانی شده است.

او تصریح کرد: از این تعداد ۱۳۲ مورد حادثه جاده ای، ۲۰ فقره حادثه کوهستان، ۱۴ مورد خدمات حضوری، ۱۳ فقره حادثه شهری، ۳ مورد دریایی و ساحلی، یک مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، یک مورد خدمات مناسبتی و یک مورد سیل و آبگرفتگی بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تعداد حادثه دیدگان این حوادث را ۵۷۰ نفر بیان کرد و اضافه کرد: ۴۶۱ نفر در حوادث جاده ای، ۶۱ نفر در کوهستان، ۱۵ نفر در خدمات حضوری، ۱۹ نفر در حوادث شهری، ۳ نفر در حادثه دریایی و ساحلی، ۲ نفر در خدمات مناسبتی و ۹ نفر در سیل و آبگرفتگی حادثه دیده بودند.

معبودی اظهار کرد: در حوادث طرح امداد و نجات تابستانه ۳۷۸ نفر مصدوم شده بودند که از این تعداد ۱۱۲ نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی استان انتقال و ۳۳ نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

او با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حوادث ۹۲۲ نیروی عملیاتی در قالب ۲۲۵ تیم حضور داشته اند، تصریح کرد: ۱۹۰ دستگاه خودروی آمبولانس، ۹۹ دستگاه خودروی ست نجات، ۱۵ دستگاه خودروی کمک دار پشتیبانی و یک فروند بالگرد هوایی در این حوادث به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

امدادرسانی به حادثه دیدگان در جاده های استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار