بسته اخبار حوادث امروز ۲. مهرماه ۹۸؛

از کشف مکمل بدنسازی غیر مجاز تا دستگیری سارقان میلیاردی طلاجات در یزد

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲. مهرماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  ستوان یکم محمدی رئیس پلیس راهور بافق از توقیف پژو ۴۰۵ به علت آلودگی صوتی در این شهرستان خبر داد و گفت:  پلیس با  اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف جهت رفا حال شهروندان با وسایل نقلیه متخلف که با آلودگی صوتی ایجاد مزاحمت  می کنند برخورد می‌کند.

او  رانندگان خواست  تا با رعایت قوانین رانندگی ضمن احترام به خود و دیگران، باعث کاهش حوادث رانندگی و آسیب‌های اجتماعی شوند.

رئیس پلیس راهور بافق از شهروندان خواست: پلیس را در ارائه خدمات ترافیکی و انتظامی یاری کنند، زیرا امنیت جز با قانونمداری حاصل نمی‌شود و باید با عمل به قوانین و مقررات در جهت تعالی فرهنگ جامعه خود بکوشیم.

کشف یک کیلو و ۲۵ گرم تریاک در یزد

سرهنگ منوچهر نصيری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران پلیس مبازره با موادمخدر این شهرستان ۲ فروشنده مواد مخدر را دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از متهمان که در محله‌های قدیمی یزد موادفروشی می‌کردند؛ یک کیلو و ۲۵ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ نصيری گفت: متهمان با دستور مقام قضایی، روانه زندان شدند.

گازوئیل های  قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ محمدرضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: با توقیف یک دستگاه تریلی نفتکش، ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

او افزود: به منظور مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران پلیس آگاهی استان ضمن کنترل محور یزد -انار یک دستگاه تریلی نفتکش ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حناساب گفت: ماموران پس از بررسی‌های لازم، متوجه شدند این تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از اصفهان به مقصد بندرعباس است که به همین منظور خودرو را توقیف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله سوختی را یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: متهم دستگیر شده به مراجع قانونی معرفی شد.

خودروی سواری با بیش از ۲۸۵ کیلو تریاک در یزد توقیف شد

سرهنگ سیدرضا مکی جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با انجام کار اطلاعاتی از خبری در خصوص حرکت یک محموله موادافیونی از شرق کشوراز سوی یک سواری پژو به سمت پایتخت مطلع شدند.

او ادامه داد: با کسب این خبر بلافاصله یک تیم عملیاتی از ماموران پلیس تشکیل و ضمن ردگیری مسیر حرکت قاچاقچیان خودروی آن‌ها را در محور نایین-اردکان متوقف کردند.

سرهنگ مکی ضمن اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو، ۲۸۵ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

او در پایان تصریح کرد: قاچاقچیان پس از معرفی به دادسرا با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

سرقت از ۶ گلخانه در یزد

ماموران پلیس فردی را که اقدام به سرقت از ۶ گلخانه کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدرضا حناساب گفت: در پی سرقت از چند گلخانه در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس اگاهی یزد قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات لازم متهم را هنگام فروش اموال سرقتی گلخانه شناسایی و دستگیر کردند.

حناساب گفت: سارق در بازجویی‌های انجام شده به ۶ فقره سرقت از گلخانه‌های شهر یزد اعتراف و جهت سیر مراحل قضائی روانه دادسرا شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد در پایان یادآور شد: استفاده از دوربین‌های مداربسته و همچنین استفاده از تجهیزات ایمنی و ضد سرقت مناسب، از بروز بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری خواهد کرد.

کشف موتورسیکلت سرقتی از سوی پلیس راه یزد

سرهنگ مسعود قانعی سرپرست پلیس راه استان یزد گفت: با توجه به دریافت خبری از طریق مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس راه یزد-کرمان، هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه موتورسیکلت را مشاهده کردند.

سرهنگ قانعی ادامه داد: با بررسی و استعلام از مرکز، مشخص شد که این وسیله نقلیه سرقتی بوده که ماموران بلافاصله راننده موتورسیکلت کشف شده را تحویل ماموران انتظامی دادند.

کشف مکمل بدنسازی غیرمجاز در یزد

سرهنگ هادی رسائی سرپرست پلیس امنیت عمومی استان یزد  گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فروش مکمل‌های ورزشی غیرمجاز در یک باشگاه ورزشی در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضائی و اخذمجوز به بازرسی از این باشگاه ورزشی پرداخته و تعداد ۱۵۰ بسته مکمل و قرص‌های غیرمجاز را کشف کردند.

سرهنگ  رسائی گفت: دارو‌های کشف شده به سازمان غذا و داروی استان تحویل داده شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای شیرآلات ساختمانی در میبد

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت شیر آلات از ساختمان‌ها در حال ساخت و اماکن عمومی شهر میبد موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 او افزود: کارگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی عامل این سرقت‌های سریالی شد.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: کارگاهان پس از هماهنگی قضائی، سارق را که دارای چند فقره سابقه کیفری بود در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر در بازرسی از محل، تعداد زیادی شیرآلات کشف کردند.

او عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۱۰ فقره سرقت شیرآلات از ساختمان‌ها و اماکن عمومی در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا خواهند شد.

سارق میلیاردی طلاجات در یزد دستگیر شد

سرهنگ محمدرضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد، گفت: در پی سرقت‌های متعدد طلاجات از منازل مسکونی در شهر یزد، ماموران اداره مبارزه با سرقت، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ضمن اشاره به تحقیقات پلیس در خصوص مجرمان سابقه دار، افزود: کارآگاهان در بازنگری از محل‌های سرقت، ردپایی از یک مجرم سابقه دار به دست آورده و متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

حناساب گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۳۷ فقره سرقت طلاجات با برآورد کارشناسان به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از منازل مسکونی در شهر یزد اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه سارق با دستور مقام قضائی روانه زندان شد، تصریح کرد: مالخر این پرونده نیز شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: پلیس ، آلودگی هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار