سقوط پسر ۸ ساله از دیواره مسابقات سنگ‌نوردی بدون مجوز

روابط عمومی و امور بین‌الملل هیئت کوهنوردی استان اصفهان اعلام کرد: روز جمعه مسابقات سنگ‌نوردی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که در جریان این مسابقات یک پسر هشت ساله اصفهانی در حین مسابقه سقوط کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،روز جمعه مسابقات سنگ‌نوردی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که در جریان این مسابقات یک پسر هشت ساله اصفهانی در حین مسابقه سقوط کرد که به دلیل نبود تشک کافی، دچار صدمه جدی شده است.

احمد باقری، روابط عمومی هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان اصفهان در خصوص این حادثه گفت: این باشگاه مجوز برگزاری مسابقات از هیئت کوهنوردی را دریافت نکرده بود و در سالنی که دیواره غیراستانداردی دارد و در یک شرایط غیراستاندارد که حتی میزان تشک‌هایی که روی زمین پهن شده به صورت استاندارد نبود، این مسابقه را برگزار کرد و متاسفانه از اعلام حادثه به هیئت تا سه روز پس از برگزاری مسابقات نیز جلوگیری کردند.

اوافزود: البته بعد از مطلع شدن، سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مهدی نصر رئیس هیئت کوهنوردی استان جهت عیادت از آرمان غیاثی در بخش ICU بیمارستان الزهرا (س) اصفهان حضور یافتند و از نزدیک در جریان روند معالجه این ورزشکار نونهال حادثه دیده قرار گرفتند. به دنبال این حادثه سلطان حسینی تأکید کرده که ازهرگونه کمک برای مداوا و بهبودی این ورزشکار حادثه‌دیده دریغ نخواهیم کرد.

آرمان غیاثی (۸ساله) روز جمعه در جریان مسابقات سنگ‌نوردی در باشگاه صخره‌نوردی فولادشهر اصفهان با سقوط از ارتفاع دچار حادثه شد و اکنون در کما به سر می‌برد.


انتهای پیام/م

 

حادثه سقوط پسری در مسابقات سنگ نوردی

منبع:ایسنا

برچسب ها: کوهنوردی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار