معاون هماهنگی امور اقتصادی استان قم مطرح کرد؛

کشتارگاه جاهد در دهه فجر افتتاح خواهد شد

غضنفری گفت: هدف گذاری مدیریت استان افتتاح کشتارگاه جاهد در دهه فجر است و باید مراحل مقدماتی بهره برداری از این کشتارگاه صورت بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استان قم با اشاره به افزایش شهریه مدارس غیردولتی استان قم گفت: باید با مدارسی که بدون اخذ مجوز شهریه خود را افزایش دادند، برخورد شود و آموزش و پرورش در خصوص برخورد با چنین مدارسی همکاری داشته باشد.

او ادامه داد: باید کمیته ذیل کارگروه تنظیم بازار استان قم در بحث لاستیک همچون گذشته به کار خود ادامه بدهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان قم، هدف گذاری مدیریت استان را افتتاح کشتارگاه جاهد در دهه فجر دانست و تصریح کرد: باید مراحل مقدماتی بهره برداری از این کشتارگاه صورت بگیرد و مشخص شود که چه دستگاهی در این زمینه مسؤولیت دارد.

او ادامه داد: استان قم در زمینه تورم نقطه به نقطه دومین استان مطلوب در کشور است و در زمینه افزایش قیمت کالا‌ها مطلوب‌ترین استان براساس گزارش مرکز آمار بود و این حاصل تلاش دستگاه‌های اجرایی و تامین به موقع اقلام مورد نیاز است و باید برای حفظ این جایگاه تلاش کنیم.

غضنفری افزود: مباحث مطرح شده در جلسات کارگروه تنظیم بازار استان قم باید پیگیری و جلسات این کارگروه از این پس هر دو هفته یک بار برگزار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان قم بیان کرد: رعایت تقویم نمایشگاهی در استان قم ضروری است و باید به دنبال حضور اصناف و تولیدکنندگان داخل استان در نمایشگاه‌های قم باشیم.

انتهای پیام/الف

افتتاح کشتارگاه جاهد در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.