عنوان پرمدال‌ترین ورزشکار مرد اصفهان از آن کیست؟

مهدی بیدرام جوان ۱۹ ساله شاهین شهری، عضو تیم دوچرخه سواری امید ایران است که با کسب ۱۸ مدال در سال ۹۷ عنوان پرمدال‌ترین ورزشکار مرد اصفهان را به نام خود کرد.

مهدی بیدرام، عضو تیم دوچرخه سواری امید ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان    در خصوص مسابقاتی که شرکت کرده است می‌گوید: من از سال ۹۲-۹۵ عناوینی، چون قهرمان کشوری نوجوانان، ۹۵-۹۷ قهرمان جوانان و در سال ۹۷ عنوان قهرمان قهرمانان جوانان ایران را به دست آوردم و با ۱۸ مدال در سال ۹۷ عنوان پرمدال‌ترین ورزشکار مرد اصفهان را کسب کردم.

او ادامه داد: اواخر سال ۹۷ قبل از اینکه وارد تیم بزرگسالان شوم در جاده حین تمرین بخاطر نبود اسکورت تصادف کردم و ۶ روز را در ICU بودم و ۲۰ روز هم بستری شدم که ۲ عنوان قهرمانی آسیا را از دست دادم. سال ۹۸ در تیم بزرگسالان با ۳ مدال شروع کردم که بعد از حادثه تصادف شروع خوبی بود و از طرف کمپ جهانی کره جنوبی نیز به اردوی تمرینی ۲۰ روزه دعوت شدم.

عضو تیم دوچرخه سواری امید ایران درباره مسابقاتی پیش رو گفت: مسابقاتی که پیش رو دارم تور بین المللی آذربایجان که مهر ماه برگزار می‌شود با تیم ملی رکاب می‌زنم و ۷ روز بعد از این، مسابقه قهرمانی آسیا کره جنوبی در پیست بزرگسالان را در پیش رو دارم، همچنین در مسابقات قهرمانی آسیا جاده مالزی در رده سنی بزرگسالان و امید شرکت خواهم کرد.

مهدی بیدرام در پاسخ به این سوال که رقبای اصلی شما از چه کشور‌هایی هستند و چه افراد دیگری از استان اصفهان در مسابقات آسیا شرکت خواهند کرد، بیان کرد: رقبای اصلی ما قزاقستان، کره و ژاپن هستند و از استان اصفهان حسین ناطقی و امیر حسین جمشیدی و ساجده سیاحیان و بنده در رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد.

او درباره مشکلات اصلی رشته دوچرخه سواری گفت: الان یک دوچرخه خوب مخصوص مسابقه ۱۰ هزار دلار هست که فدراسیون توان پرداخت ندارد، ورزشکار هم آنقدری درآمد ندارد که از پس هزینه‌ها بر بیایند، از طرفی دیگر از مسؤولین امر انتظار داریم که ورزشکاران را حمایت کنند نه در حرف بلکه در عمل و اگر توان حمایت مالی را ندارند حمایت‌های دیگر رسانه‌ای و اسپانسری را انجام دهند.

مهدی بیدرام جوان ۱۹ ساله شاهین شهری است که عضو تیم دوچرخه سواری امید ایران است و از سال ۹۲ دوچرخه سواری را شروع کرده و اکنون پنج سال است که در همه اردو‌های تیم ملی شرکت می‌کند.

انتهای پیام/ی
 


گپ دوستانه با ملی پوش تیم امید دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.