ثبت نام سرویس Xcloud آغاز شد

شرکت مایکروسافت در مراسم Xbox اعلام کرد که ثبت نام نسخه آزمایشی سرویس xCloud آغاز شده است.

ثبت نام سرویس Xcloud آغاز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته شرکت مایکروسافت مراسمی را برای کنسول Xbox برگزار کرد که در آن مدیر بخش xCloud مایکروسافت درباره این سرویس و روش عضو شدن و اجرای عناوین آن حرف زد. از زمان انتشار خبر فعالیت مایکروسافت روی پروژه xCloud، گیمرهای بسیار زیادی به دنبال کسب اطلاعات درباره این سرویس شرکت مایکروسافت بودند که بالاخره شرکت مایکروسافت اعلام کرد نسخه آزمایشی این سرویس از ماه اکتبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام مایکروسافت ثبت نام این سرویس هم اکنون در سایت مایکروسافت به آغاز شده است و کاربران می‌توانند از این طریق در سرویس مذکور عضو شوند؛ اما برای نسخه آزمایشی این سرویس محدودیت اعمال شده است و صرفا گیمرها در کشورهای آمریکا، انگلستان و کره جنوبی می‌توانند از نسخه آزمایشی سرویس مذکور استفاده کنند.

در مراسم مایکروسافت اعلام شد که گیمرهایی که قصد دارند از این سرویس در سیستم عامل اندروید استفاده کنند، دستگاه آن‌ها باید دارای حداقل اندروید ۶، حساب فعال مایکروسافت و کنترلر بلوتوث کنسول Xbox One باشند؛ همچنین اینترنت مورد استفاده این افراد نیز باید ثابت و بدون قطعی باشد.

ثبت نام سرویس Xcloud آغاز شد

در نسخه آزمایشی این سرویس قرار است عناوین Halo 5: Guardians، Gears 5، Killer Instinct و بخش آنلاین بازی Sea of Thieves در دسترس گیمرها وجود داشته باشد. در این سرویس گیمرها صرفا با خرید اشتراک به صورت ماهانه می‌توانند به بازی‌های موجود در آن دسترسی پیدا کنند و نیازی به خرید یا دانلود بازی‌ها ندارند چرا که تلفن همراه گیمرها صرفا نمایشگر خواهد بود و قرار نیست بازی مورد نظر گیمر را پردازش کند.


بیشتر بخوانید: اطلاعات کامل بازی The Last of Us Part II + تریلر


در حال حاضر تعداد مجاز گیمرها برای حضور در نسخه آزمایشی سرویس مذکور و تاریخ دقیق در دسترس قرار گرفتن این سرویس توسط مایکروسافت اعلام نشده و صرفا ماه عرضه این سرویس اعلام شده است.

انتهای پیام/

سرویس xCloud از ماه اکتبر در دسترس خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار