وزارت نیرو در تکمیل سد‌های گاوشمار و تاج امیر سلسله ودلفان حل مسئله کند

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل سد‌های گاوشمار و تاج امیر از مطالبات مردم شهرستان‌های سلسله و دلفان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی رستمیان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی  در حاشیه بازدید از چندین پروژه حوزه آب و فاضلاب شهرستان‌های سلسه و دلفان، اظهار داشت: در سفر گذشته وزیر نیرو به استان لرستان نسبت به حوزه انتخابیه سلسله و دلفان بی‌توجهی صورت گرفت که این موضوع باعث گلایه مردم این خطه از لرستان شد.

رستمیان بابیان اینکه به‌عنوان نماینده این حوزه انتخابیه این گلایه را به وزیر نیرو منتقل کردم، افزود: پس از این ماجرا وزیر نیرو قول دادند که معاونان خود را برای حل مشکلات سلسله و دلفان به لرستان بفرستند.

او به سفر معاون وزیر نیرو به لرستان اشاره و عنوان کرد: در این سفر مسئولان این شهرستان‌های سلسله و دلفان مشکلات پروژه‌ها را مطرح کردند، که امیدواریم با پیگیری‌های معان وزیر نیرو مشکلات این پروژه‌ها حل شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان بابیان اینکه مهم‌ترین هدف این سفر بحث ایجاد عدالت در تخصیصی آب به شهرستان‌های دلفان و سلسله است، بیان کرد: تکمیل سد‌های گاوشمار و تاج امیر از مطالبات مردم شهرستان‌های سلسله و دلفان است که با کمک وزارت نیرو به دنبال حل مشکلات این پروژه‌ها هستیم.

انتهای پیام/ر

تکمیل سد‌های گاوشمار و تاج امیر از مطالبات مردم سلسله و دلفان است

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار