رئیس کمیسیون امنیت ملی مطرح کرد؛

مشکل فضای آموزشی و نیروی انسانی در قم

حجت‌الاسلام ذوالنور گفت: تعداد نیروهای حق التدریسی و نهضت سوادآموزی در این شهر بالا است و باید به آموزش و پرورش قم بیشتر توجه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ویژگی‌های شهر قم گفت: این شهر پایتخت معنوی انقلاب اسلامی است که از نیروهای فرهیخته و تحصیل کرده سرشار است.

او با بیان اینکه ضعف آموزش و پرورش در شهر قم قابل قبول نیست ادامه داد: به لحاظ فضای آموزش و نیروی انسانی در شهر قم مشکل داریم، تعداد نیروهای حق التدریسی و نهضت سوادآموزی در این شهر بالا است و باید به آموزش و پرورش قم بیشتر توجه شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از مشکلات آموزش و پرورش قم استانی نیست و باید از طریق مرکز برای حل این مشکلات، تلاش صورت بگیرد، در مجلس آمادگی داریم که به حل مشکلات آموزش و پرورش کمک کنیم.

ذوالنور خیرین مدرسه ساز را در قم فعال دانست و تصریح کرد: باید بسترها برای حضور بیشتر خیرین در ایجاد فضاهای آموزشی در استان قم فراهم شود.

او عنوان کرد: در دوره مدیریتی جدید آموزش و پرورش شاهد تحولات خوبی بودیم، شورای آموزش و پرورش قم نیز فعال بوده است.

انتهای پیام/الف

ضعف آموزش و پرورش در قم قابل قبول نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.