خودروی Aston Martin DBX، اتومبیل ۵۵۰ اسب‌بخار استون مارتین + تصاویر

استون مارتین خودروی شاسی‌بلند جدید خود را با قابلیت‌هایی ویژه و مشخصات فنی قدرتمند تولید می‌کند.

خودروی Aston Martin DBX، اتومبیل ۵۵۰ اسب‌بخار استون مارتین +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیا شما آمادگی دارید اطلاعات جدیدی را در مورد خودروی شاسی‌بلند استون مارتین کسب کنید؟ این سوالی است که یک نشریه تخصصی اتومبیل در انگلیس از در ابتدای گزاش خود در مورد شاسب‌بلند Aston Martin DBX از علاقه‌مندان به خودرو‌های استون مارتین مطرح کرده است.


بیشتر بخوانید: رونمایی استون مارتین از Valkyrie، هیولای سوپر اسپرت انگلیسی +تصاویر


استون مارتین با تلاش بسیار اتومبیل جدید خود را برای معرفی در آخرین ماه سال ۲۰۱۹ میلادی آماده می‌کند. تاکنون اطلاعات زیادی از این شاسی‌بلند مرموز افشاء نشده است، ولی حالا و پس از انتشار تصاویر جاسوسی از Aston Martin DBX مطالبی نیز در مورد جزئیات و مشخصات آن بیان شد. به نظر می‌رسد این شرکت پرسابقه انگلیسی با خودروی جدید خود به دنبال جلب توجه گسترده به سمت نام استون مارتین است.

خودروی Aston Martin DBX، اتومبیل ۵۵۰ اسب‌بخار استون مارتین +تصاویر

شاسی‌بلند Aston Martin DBX، خودروی پرقدرت استون مارتین

استون مارتین DBX دارای موتوری V8 با ظرفیت ۴.۰ لیتر و توان تولید قدرتی برابر ۵۵۰ اسب‌بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌متر است. این موتور اتومبیل Aston Martin DBX را به شاسی‌بلندی قدرتمند تبدیل کرده است. استون مارتین هم‌اکنون در حال انجام آخرین مراحل تست‌های ایمنی و فنی شاسی بلند جدید خود است.

خودروی Aston Martin DBX، اتومبیل ۵۵۰ اسب‌بخار استون مارتین +تصاویر

یکی از مدیران ارشد استون مارتین گفت: "خودروی Aston Martin DBX هم‌چون موشک شتاب می‌گیرد و رقیبان خود را به سرعت پست سر می‌گذارد. این اتومبیل در تست‌های رانندگی نتایج درخشانی را از خود به جای گذاشته و مطمئنا تا زمان معرفی رسمی و عرضه به مشتریان به سطح بهترین عملکرد ممکن خواهد رسید. "

خودروی Aston Martin DBX، اتومبیل ۵۵۰ اسب‌بخار استون مارتین +تصاویر

بخش زیادی از صنایع خودروسازی استون مارتین در حال حاضر روی شاسی‌بلند Aston Martin DBX متمرکز شده است. این موضوع نشانگر تصمیم جدید این شرکت انگلیسی برای فروش هرچه بهتر این خودرو است. با اینکه استون مارتین دسامبر را زمان عرضه این اتومبیل اعلام کرده است، ولی تاریخ دقیقی برای معرفی رسمی مشخص نشده است.

انتهای پیام/

استون مارتین به دنبال جذب نظر علاقه‌مندان به خودور با شاسی بلند DBX

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار