رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش مطرح کرد؛

نیروهای مسلح ایران آماده تر از گذشته/پاسخ ‌کوبنده به کوچک‌ترین تهدید

پوردستان گفت: نیرو‌های مسلح از گذشته آماده تر است و تهدیدی از دشمن شکل بگیرد، با پاسخ کوبنده از جانب ما روبه‌رو می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، امیر احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش پیش از ظهر امروز در آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) که با حضور نیرو‌های مسلح در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد، ارتباط میان نیرو‌های مسلح، صنعت دفاعی و دانشگاه‌ها را مفید ارزیابی کرد و اظهار داشت: این ارتباط خوب سبب کوتاه‌تر شدن فاصله ایده تا محصول و عاملی بازدارنده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه نیرو‌های مسلح حرکت‌های دشمن را به‌خوبی رصد می‌کند، گفت: نیرو‌های مسلح در آمادگی کامل بوده و درصورتی‌که تهدیدی از جانب دشمن چهره عملی به خود بگیرد، با پاسخ کوبنده از جانب ما روبه‌رو می‌شود.

او پیروی انقلاب اسلامی را یک شک سیاسی و ژئوپلوتیکی برای آمریکایی‌ها عنوان و تصریح کرد: با وقوع این انقلاب، تمام معادلات سیاسی برهم زده شد و از قدرت آمریکا و شوروی که قدرت بزرگ جهان قبل از پیروزی انقلاب بودند کاسته شد.


بیشتر بخوانید: اقتدار و آمادگی نیرو‌های مسلح قم به نمایش گذاشته شد+تصاویر 


پوردستان با مقایسه ارتباط ایران با کشور آمریکا در قبل و بعد از پیروزی انقلاب گفت: بعد از پیروزی انقلاب، آمریکا به دنبال برگرداندن مزیت‌های قبل از انقلاب در ایران بود برهم خورد، اما با شکست مواجه شد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش ادامه داد: نگرانی اصلی آمریکا و مستکبران جهانی استقلال، آزادی، حکومت دینی و ولایت‌فقیه در ایران بود و می‌دانستند اگر بتوانند این ادبیات تولیدی انقلاب را مورد هدف قرار دهند می‌توانند کشور را با مشکل مواجه کنند، اما نمی‌دانستند این ادبیات به خارج از مرز‌های جغرافیایی ایران رفته است.

او جنگ هشت‌ساله تحمیلی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را مورداشاره قرار داد و گفت: خیلی‌ها به تصور اینکه عراق می‌تواند در جنگ پیروز شود تجهیزات نظامی در اختیار این کشور قرار می‌دادند، اما این تصور نابجا بوده و با شکست صدام در جنگ مواجه شدند.

پور دستان در پایان عنوان کرد: نیرو‌های مسلح ایران اسلامی با تجربیاتی که از جنگ هشت‌ساله به دست آورد و با بهره‌مندی از تدابیر مقام معظم رهبری به عزتمندی و سربلندی رسیده است.

انتهای پیام/الف

نیروهای مسلح ایران در او‌ج آمادگی قرار دارند؛ کوچک‌ترین تهدید را ‌کوبنده پاسخ می‌دهیم

برچسب ها: ارتش ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.