بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهید غلامپور در قم

مجموعه ورزشی شهید غلامپور همزمان با هفته دفاع مقدس در منطقه شش شهر قم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهید اکبر غلامپور با حضور امیرآبادی عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی، ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، سقائیان نژاد شهردار قم، سرهنگ بیطرفان جانشین فرمانده سپاه قم، اعضای شورای شهر و مسئولان استانی برگزار شد.

این مجموعه ورزشی در مساحتی ۱۲۰۰ مترمربعی و با اعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال در بلوار کارگر منطقه شش شهر قم بهره‌برداری رسید.

شهردار منطقه شش قم در این مراسم با اشاره به حضور بیش از ۲۱۲ هزار نفری جمعیت در این منطقه گفت: کمبود سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی در این منطقه وجود دارد که با توجه به اسناد راهبری به دنبال کاهش این کمبود‌ها هستیم.

علی حاتمی‌فرد با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت این منطقه است، تصریح کرد: چهار ایستگاه خط نخست مترو در منطقه شش قرار دارد و محل دپو مترو نیز با ۴۰ هکتار مساحت در این منطقه شهری است که عملیات عمرانی آن در حال انجام است.

او ادامه پروژه کارگر را از برنامه‌های منطقه شش قم دانست و افزود: ورودی قم از سمت جعفریه جزء مطالبات مردم منطقه است که زیرگذر، پل کمربندی امام علی (ع) و پل تابلیه در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه شش قم از توزیع ۴۰ هزار تن آسفالت در سال گذشته در معابر و شوارع این منطقه خبر داد و گفت: امسال نیز توزیع ۲۰ هزار تن آسفالت در دستور کار قرار دارد؛ همچنین اقداماتی برای جمع‌آوری دست‌فروشان و عاملان سد معبر میدان مطهری و انتقال آهن‌فروشان انجام‌شده است.

گفتنی است در انتهای این مراسم از خانواده این شهید و از نجاتی قهرمان کشتی ایران که از قم راهی مسابقات المپیک ۲۰۲۰ شده است تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/الف

مجموعه ورزشی شهید غلامپور در قم به بهره‌برداری رسید

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار