بازداشت سارقان مالخر در محله قلعه نو

رئیس کلانتری ۲۱۱ قلعه نو از دستگیری ۲ سارق لوازم داخل خودرو با ۴۲۶ قلم کالای سرقتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سروان علی مراد زاده اظهار کرد: با دریافت چند شکایت مبنی بر اینکه مرد میانسالی به همراه مرد جوانی به تازگی به عنوان مستاجر در محله قلعه نو ساکن شده و در محل سکونتش رفت و آمد‌های مشکوک دارد و تعدادی افراد که به نظر می‌رسد سارق باشند به این محل در حال تردد هستند موضوع در دستور کار قرار داده شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی آغاز و ماموران کلانتری مدتی محل اعلامی را تحت مراقبت قرار دادند، تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که خبر صحت دارد و متهمان علاوه بر سرقت لوازم داخل خودرو، مشغول مالخری اموال سرقتی نیز هستند.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از محل گرفته شد، گفت: تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری متهمان اعزام و مدتی مخفیگاه متهمان را تحت مراقبت قرار دادند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در عملیات پلیسی دو سارق دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد ۴۲۶ قلم اموال سرقتی از قبیل: گوشی موبایل، دوربین عکاسی، ساعت، باند خودرو و ... کشف و هر ۲ متهم پس از تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی شان اعتراف کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار