جانشین فرمانده کل سپاه در قم مطرح کرد؛

دشمنان به قدرت انقلاب اسلامی اذعان دارند/خام فروشی یکی از معضلات اصلی کشور است

سردار فدوی گفت:توان نظامی ایران سبب شده تا دشمن جرات تعرض و تجاوز به خاک جمهوری اسلامی را نداشته باشد.

دشمنان به قدرت انقلاب اسلامی اذعان دارند/خام فروشی یکی از معضلات اصلی کشور استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار علی فدوی،جانشین فرمانده کل سپاه امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به نقش ایران اسلامی در منطقه اظهار کرد: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده‌اند که قدرت انقلاب اسلامی در حدی که اگر اراده کاری داشته باشد می‌تواند به ادعای خود جامه عمل بپوشاند.

او در ادامه با اشاره به اعتراف وزیر دفاع سابق دولت اوباما بیان کرد: به اذعان این مسئول آمریکایی، همپیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آمریکا به دنبال این هستند که به توانی برسند که در برابر قدرت ایران، بازدارنده باشد.

سردار فدوی افزود: این اعتراف و اذعان وزیر دفاع سابق آمریکا نشان میدهد که اگر آن‌ها بخواهند اقدامی علیه ایران بکنند ضرری که می بینند بسیار بیشتر از منفعت از تعرض به ایران خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه  عنوان کرد: همچنین این اعتراف مسئول آمریکایی از این حکایت دارد که آن‌ها برای مبارزه با ایران باید به دنبال رایزنی و تلاش برای تشکیل ائتلاف در برابر بازدارندگی قدرت نظامی جمهوری اسلامی باشند.

فدوی گفت: نیرو‌های نظامی از سال‌های بعد از جنگ تحمیلی با دانش‌های بومی به قدرت بازدارندگی دست پیدا کرده اند و تمام سه مرحله اصلی دفاع از کیان خود را به دست آورده اند.

او تصریح کرد: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده اند که قدرت انقلاب اسلامی درحدی است که اگر اراده کاری داشته باشد می‌تواند به ادعای خود جامه عمل بپوشاند.

جانشین فرمانده کل سپاه ابراز کرد: دشمنان در ادامه راه برای تضعیف انقلاب اسلامی به سراغ گروه‌های مقاومت اسلامی رفته و در صدد سرکوب و نابودی آن‌ها اقدام کردند.

او تاکید کرد: درگیری‌های مستمر نیرو‌ها و هم پیمانان آمریکا درسوریه، غزه، عراق و یمن همه نشان از شکست‌های متوالی آن‌ها در برابر جبهه مقاومت اسلامی دارد.

فدوی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: اگر ملتی به وعده‌های خداوند اعتماد کند حتما نصرت خداوند به یاری آن روانه می‌شود که در رابطه با انقلاب اسلامی تجلی کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: برای درک عمق نفوذ و قدرت انقلاب اسلامی باید به هیمنه ایران از بیرون از مرز‌های داخلی نگاه شود، اندیشمندان و سیاستمداران خارجی به خوبی این حجم از را درک می‌کنند.

او بیان کرد: از نظر تجهیزات نظامی و نیرو‌ها توان جبهه باطل قابل مقایسه با ایران نیست، اما ایمان و اطاعت از فرامین الهی به نیرو‌های جمهوری اسلامی قدرت بازدارندگی و توان داده است.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به نفوذ کلام امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: فرمانبرداری از امام و، ولی فقیه چیزی بود که در طول تاریخ کمبود آن احساس می‌شد.

او اضافه کرد: این جنگ در ابعاد مختلف خود همچنان در جریان است چرا که جبهه حق و باطل هیچ وقت نمی‌توانند به یک دیگر کنار بیایند.

فدوی ادامه داد: ماهیت جبهه گیری دشمنان برابر انقلاب اسلامی به دلیل روال حقی بوده که انقلاب به دنبال آن است بوده است، جبهه باطل به این یقین رسیده بود که توسعه انقلاب اسلامی آرمان‌های قدرت غرب را به چالش میکشد.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، ابعاد دشمنی و جبهه گیری دشمنان با انقلاب پیچیده‌تر شده است، اگر امداد‌های الهی و ایمان نیرو‌های ایرانی نبود روال این درگیری‌ها ممکن بود وضعیت دیگری داشته باشد.

فدوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر مشکلی در کشور احساس می‌شد از این حکایت دارد که مسئولان به دنبال اصلاح آن نرفتند در حالی که اگر به آن توجه می‌شد امروز مشکلی در این مسائل احساس نمی‌شد.

او اضافه کرد: خام فروشی در مواد اولیه و صنایع معدنی یکی از معضلات اصلی کشور بوده که دشمنان نیز از این حربه به ایران فشار می‌آورند.

فدوی ادامه داد: در دهه چهارم انقلاب اسلامی باید به سراغ اصلاح این اشکالات ساختاری در کشور رفته و مشکل تولید و اشتغال را رفع کنیم.

انتهای پیام/پ/ش

صحبت های سردار فدوی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.