نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان :

عملیات ثامن الائمه نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: عملیات ثامن الائمه نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی است.

عملیات ثامن الائمه نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی است.به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در میعادگاه جمعه این شهر با گرامیداشت یادو خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل گفت: عزت استقلال و سربلندی ایران اسلامی را مدیون خون پاک غیور مردان جان برکف وطن هستیم. 

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به عملیات غرورآفرین ثامن الائمه که با هدف شکست حصر آبادان به فرمان تاریخی امام راحل (ره) انجام شد گفت: عملیات ثامن الائمه نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی است.

اوبا بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس یادآور، حماسه آفرین‌های رزمندگان، جانبازان و ایثارگران این مرزوبوم است گفت: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در بین جوانان موجب تقویت و ماندگاری این فرهنگ ارزشمند خواهد شد.

خطیب جمعه زنجان دفاع مقدس را حماسه‌ای بی‌بدیل در تاریخ کشور دانست وافزود: در این حماسه ملت غیور ایران با مقاومت در برابر ابرقدرت‌های غرب و شرق سربلند و پیروز شدند و برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم رقم زدند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به بازتاب حمله پهپادی ارتش یمن به پایگاه نفتی عربستان گفت: در حالی این موضوع بازتاب زیادی داشته که متاسفانه کشتار مردم بی دفاع یمن در این چندسال مظلوم واقع شده است.

او انتفاصه دوم مردم مظلوم فلطسین را مقدس دانست گفت: ملت مقاوم فلسطین همچنان درمقابل زورگویی اسراییل غاصب ایستادگی می‌کند.

نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به سفر ریاست جمهوری به سازمان ملل گفت: اقدام آگاهانه وهوشیاری مسولان موجب شد دشمن باز در موضوع مذاکره مایوس شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی ورود مقتدرانه رییس دستگاه قضا برای مبارزه با مفاسد اقتصادی وافزایش رونق تولید را ستودنی دانست.

او با اشاره به در پیش بودن ۷ مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی، این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

خطیب جمعه زنجان ۸ مهر سالروز شهادت سرداران اسلام فکوری، فلاحی، نامجو، کلاهدوز و جهان‏آرا را هم گرامیداشت.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی رژه نیرو‌های مسلح استان در ۳۱ شهریور را مقتدرانه و باشکوه دانست و افزود: خانواده‌ها و جوانان ازاین رژه باشکوه استقبال خوبی کردند.

 

انتهای پیام/ر

خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.