واکنش جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان به حذف نام شهدا

سردار توکلی گفت: همرزمان شهدای دفاع مقدس و جوانان انقلابی نخواهند گذاشت عده‌ای نام این عزیزان را از کوچه و خیابان‌های شهر حذف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سرادر حبیب‌اله توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد گفت: مسئولین بایستی برای پیشرفت و رفع مشکلات به‌جای بیگانگان بر روی جوانان و نیرو‌های مردمی تمرکز کنند.

توکلی  تصریح کرد: همرزمان شهدای دفاع مقدس و جوانان انقلابی نخواهند گذاشت عده‌ای نام این عزیزان را از کوچه و خیابان‌های شهر حذف کنند.

او  اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران طی سالیان گذشته در کنار ملت‌های سوریه و لبنان در مقابل حمله نیرو‌های تکفیری و صهیونیستی ایستاد، زیرا این ملت‌ها همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بوده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان  بابیان اینکه جمهوری اسلامی امروز خیمه امام حسین (ع) است، افزود: مردم ایران نسبت به حوادث منطقه بی‌توجه نیستند.

توکلی با اشاره به اینکه مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس برای ایران و کشور‌های منطقه این بوده که آن‌ها برای دفاع و پیشرفت چشم به بیگانگان نداشته باشند، تصریح کرد: مسوولین بایستی برای پیشرفت و رفع مشکلات به‌جای بیگانگان بر روی نیرو‌های مردمی و بسیج تمرکز کنند.

او بابیان اینکه نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد خاورمیانه جدید محقق نشد، بیان کرد: به‌جای اینکه نظام سلطه آینده خاورمیانه را ترسیم کند شاهد این هستیم که گروه‌های مقاومت عهده‌دار این کار شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با عنوان کردن این موضوع که امروز همه جهانیان می‌دانند که دوران زورگویی به پایان رسیده است، اظهار داشت: مردم ایران هنوز حمایت‌های همه‌جانبه کشور‌ها اروپایی از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی را فراموش نکرده‌اند و همین دولت‌های جنایتکار امروز با چه رویی از ملت ایران می‌خواهند که دست از دفاع کردن از خود بردارد.

توکلی افزود: امروز برای اروپایی‌هایی که به‌ظاهر ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند جان کودکان یمنی، سوری و فلسطینی مهم و با ارزش نیست بلکه نفت عربستان سعودی از اولویت برخوردار است.

انتهای پیام/ر

تمرکز بر  ظرفیت جوانان و نیرو‌های مردمی برای رفع مشکلات

برچسب ها: جوانان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.