پیش بینی اتمام خط یک متروی تبریز تا اوایل سال ۹۹

عضو شورای شهر تبریز از اتمام خط یک متروی تبریز تا اوایل سال ۹۹ خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فریدون بابایی اقدم عضو شورای شهر تبریز گفت: از اوایل تیرماه که ۶۵۰ میلیارد تومان اوراق به این پروژه تخصیص یافت شاهد افزایش سرعت اجرای خط یک متروی تبریز بودیم که با این وضعیت پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال و یا تا اوایل سال ۹۹ شاهد اتمام خط یک متروی تبریز و مسافر گیری از ایستگاه ائل گولی تا لاله باشیم و مسافر گیری در این مسیر انجام شود.

بابایی اقدم اظهار کرد: برخی ایستگاه‌ها همچون گزران، لاله و قونقا هنوز کار دارند و تلاش می‌شود تا امکان حرکت قطار در این مسیر‌ها انجام شود.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه در طول یک سال گذشته پیشرفت کار در این پروژه محسوس است، اظهار کرد: در بحث ریل گذاری و حفاری کار‌های بزرگی زیر زمین انجام می‌شود و وجه تمایز پروژه قطار شهری با دیگر پروژه‌های عمرانی این است که این پروژه در زیر زمین انجام می‌شود و همچون دیگر پروژه‌ها به چشم نمی‌آید، ولی تاثیر بسزایی در حمل و نقل عمومی و توسعه شهر دارد.

بابایی اقدم گفت: امیدوارم مجموعه اقدامات شهرداری و شورای شهر تبریز به خصوص در حوزه مترو باعث رضایتمندی و آرامش خاطر شهروندان شود.

عضو شورای شهر تبریز افزود: احداث خط دو متروی تبریز یکی دیگر از اولویت‌های شورا و شهرداری تبریز است که تلاش میشود همزمان با احداث خط یک روند اجرایی خط دو نیز آغاز و تداوم یابد.

 

انتهای پیام/ش

اختصاص ۶۵۰ میلیارد تومان اوراق به پروژه  متروی تبریز

برچسب ها: قطارشهری ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار