‍ ساماندهی ورزشکاران ناشنوا در دستور کار هیئت آذربایجان غربی

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت:‍ ساماندهی ورزشکاران ناشنوا در دستور کار این هیئت است.

عبدالسلام معروفی  رییس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،با برشمردن برنامه‌های اجرا شده در این هیات از اردیبهشت ماه امسال تاکنون اظهار کرد: برای اولین بار امسال، هیئت ورزش‌های ناشنوایان با همکاری انجمن برنامه مشترکی برای قدردانی از این قشر برگزار کرد و ما نیز تلاش داریم برخی از مشکلات ناشنوایان استان بخصوص ورزشکاران ناشنوا را حل کنیم.

 عبدالسلام معروفی خواستار حل مشکلات معیشتی و اشتغال ورزشکاران ناشنوا، اختصاص تسهیلات کم بهره و ایجاد مجتمع آموزشی این قشر در سطح استان شد و گفت: به رغم آنکه این هیات از کمترین اعتبارات در بین هیات‌های ورزشی برخوردار است در طول چند ماه گذشته برنامه‌های زیادی برای ساماندهی مشکلات و حل چالش‌های پیش روی ورزشکاران انجام داده است.

او  برگزاری اولین برنامه مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور استاندار و مسوولان استانی و شهرستانی، برگزاری اولین مراسم تجلیل از پیشکسوتان مدال آور، تهیه بانک اطلاعاتی ورزشکاران، اقدام برای بیمه کردن ورزشکاران جامعه هدف، اعزام ورزشکاران به اردو‌ها و مسابقات ملی، فعال سازی بعضی از رشته‌های ورزشی، برگزاری جشنواره ورزشی در چند رشته و ... از جمله برنامه‌های شاخص هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی در چند مدت گذشته شد.

معروفی ضمن تقدیر از همکاری برخی از ادارات از جمله استانداری، ورزش و جوانان، بهزیستی، آموزش استثنایی، هیئت‌های ورزشی، مدیریت شهری و ... تأکید کرد: حل مشکلات پیش روی ورزشکاران و جامعه هدف نیازمند همراهی همه مسوولان کشوری و استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/م
 

ورزشکاران ناشنوا  در آذربایجان غربی ساماندهی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.