۱۸ نفر از حادثه دیدگان قطار زاهدان- تهران در بیمارستان بستری هستند

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون ۱۸ نفر از حادثه دیدگان قطار زاهدان- تهران در مراکز درمانی زاهدان بستری و تحت درمان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالرحمن شهنوازی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۸ نفر از مصدومین حادثه قطار زاهدان- تهران که نیازمند خدمات خاص بوده اند برای دریافت خدمات تخصصی همچنان در مراکز درمانی زاهدان بستری و تحت درمان هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: تاکنون ۱۳۹ مصدوم حادثه ریلی زاهدان - تهران بعد از دریافت خدمات اولیه پزشکی از بیمارستان‌های زاهدان مرخص شده اند.

او گفت: در مجموع حادثه واژگونی قطار زاهدان- تهران ۱۵۷ مجروح برجای گذاشت که ۶۸ مصدوم در بیمارستان علی ابن ابی طالب (ع)، ۳۴ مصدوم در بیمارستان خاتم الانبیا (ص)، ۹ مصدوم در بیمارستان بوعلی، ۴۱ مصدوم در بیمارستان نبی اکرم (ص) و ۵ مصدوم در بیمارستان تامین اجتماعی بستری شدند و خوشبختانه تعداد زیادی از آن‌ها در همان روز اول از بیمارستان‌های زاهدان مرخص شدند.

شهنوازی عنوان کرد: در حال حاضر علت خروج قطار از ریل توسط تیم‌هایی که از مرکز به استان آمده اند در دست بررسی است.


بیشتر بخوانید:آخرین وضعیت مصدومین حادثه قطار زاهدان-تهران/ حال ۵ نفر وخیم است + تصاویر و فیلم


 بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان واژگونی قطار زاهدان - تهران ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه عصر روز چهارشنبه در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از مسیر زاهدان و ۲ کیلومتری ایستگاه شورو رخ داد که چهار نفر از هموطنانمان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/پ

 

برچسب ها: حوادث ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار