دبیر فدراسیون تنیس ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان:

همکاری میان اعضای جدید آکادمی استقلال و فدراسیون تنیس ادامه دارد/ برنامه‌ای برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون ندارم

کیمیایی گفت: فدراسیون تنیس با اعضای جدید آکادمی تنیس استقلال همچنان در مراوده است.

کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون تنیس ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انحلال سازمان لیگ تنیس بیان کرد: بر اساس یک سری از مصوبات و قواعد، سازمان لیگ منحل شده است، اما با توجه به اینکه سازمان لیگ  از لحاظ فنی مثبت تلقی می‌شود،  باید دید در نهایت «نامنی» سرپرست جدید چه تصمیمی در این باره اتخاذ می‌کند.  

همکاری میان اعضای جدید آکادمی استقلال و فدراسیون تنیس برقرار است/ برنامه‌ای برای ثبتنام در انتخابات فدراسیون ندارم

وی افزود: فعلا امورات سازمان لیگ در کمیته مسابقات انجام می‌شود و اتفاقات این سازمان زیر نظر آن‌ها و سپس من و سرپرست فدراسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد. حساب فدراسیون هم چند وقت گذشته به خاطر سازمان لیگ بسته شده بود. نامنی سرپرست جدید فدراسیون تنیس در نظر دارد تا برنامه‌ای برای تیم ملی تنیس طراحی و آن را به مرحله اجرا بگذارد و در بحث جذب حامی مالی نیز برنامه‌هایی اتخاذ خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: انتخاب داوران ایرانی برای قضاوت در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰


برنامه‌ای برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون ندارم

دبیر فدراسیون تنیس در ادامه بیان کرد: انتخابات در اولین فرصتی که وزارت ورزش دستور بدهد، انجام  می‌شود. من فعلا برنامه‌ای برای ثبت نام ندارم و به وظایفم ادامه می‌دهم. اگر نامزد‌های قوی تری از من برای انتخابات نام نویسی کنند، ۱۰۰ درصد به آن‌ها کمک می‌کنم، ولی اگر نامزد‌ها قدرت لازم را نداشته باشند من حتما در این انتخابات حضور پیدا می‌کنم.

همکاری میان اعضای جدید آکادمی استقلال و فدراسیون تنیس ادامه دارد/ برنامه‌ای برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون ندارم

همکاری لازم میان مسئولان آکادمی استقلال و فدراسیون وجود دارد

او در مورد به مزایده گذاشتن زمین تنیس استقلال عنوان کرد: من در جریان روند مزایده زمین تنیس استقلال بودم و مدت‌ها بود که بین وزارت ورزش و سازمان توسعه و اماکن ورزشی طی قراردادی که بر سر بدهی که فدراسیون تنیس به این سازمان داشت، اختلاف نظر‌هایی وجود داشت که نهایتا مزایده صورت گرفت و  یک شرکت خصوصی در مزایده برنده شد. خدا را شکر آن‌ها همکاری لازم را با ما دارند و مشکلی از این بابت نیست.

تا جایی که تنیس به من احتیاج داشته باشد برای خدمت آماده هستم

کیمیایی در خصوص شایعه کناره گیری اش از فدراسیون تنیس بیان کرد: در حال حاضر من وظایف خودم را در فدراسیون تینس انجام می‌دهم و تا زمانی که از نظر فدراسیون و وزارت ورزش  به حضور من نیاز است، اینجا خدمت کنم.


بیشتر بخوانید: یزدی: کمبود مسابقات بین المللی نقطه ضعف اصلی تنیس ایران است


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از تنیس ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار