مدال آور شنای ایران با درد به آب‌های المپیک می‌زند

مهدی انصاری مدال آور شنا ایران قصد دارد با تحمل درد ناشی از مصدومیت کتف خود در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کند.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی انصاری ملی پوش تیم ملی شنا کشورمان پیش از رقابت‌های رده سنی شنا آسیا از ناحیه کتف مصدوم شد. او با وجود این مصدومیت حتی در ماده ۱۰۰ متر پروانه رده‌های سنی نتوانست قدرت خود را به نمایش بگذارد، اما در ۵۰ متر پروانه صاحب مدال برنز این رقابت‌ها شد. همچنین بر اثر این مصدومیت او باید کتف خود را به دست جراحان بسپارد تا مصدومیت کتف او از بین برود. انصاری یکی از ۴ ملی پوشی است که فدراسیون برای کسب سمیه المپیک بر روی او سرمایه گذاری کرده است. همچنین او تاکنون در رقابت‌هایی که حضور داشته است ثابت کرده است که حتی با وجود مصدومیت می‌تواند رکورد‌های خوبی را به ثبت برساند.


بیشتر بخوانید: برنز ۵۰ متر پروانه به انصاری رسید


در این راستا مهدی انصاری ملی پو شنا کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پس از این که به تهران برگشتم به دکتر رفتم و او اعلام کرد که باید کتفم را عمل کنم. این جراحی باعث می‌شود تا حدود ۷ ماه از میادین دور شوم. پس از گذشت ۷ ماه مشخص می‌شود که می‌توانم فعالیتم را آغاز کنم یا خیر! برای من المپیک مهمترین رویداد ورزشی ام محسوب می‌شود و اگر لازم باشد درد را تحمل می‌کنم تا بعد از المپیک عمل شوم.

او درباره عملکردش در رقابت‌های رده سنی آسیا اظهار کرد: از عملکرد خودم نسبتا راضی بودم و متاسفانه به دلیل مصدومیتم نتوانستم عملکرد مد نظر خودم را اجرایی کنم. با وجود شرایط و مصدومیتم توانستم رکورد خوبی را ثبت کنم و مدال برنز را کسب کنم.


به دنبال بهترین نتیجه برای کسب سهمیه المپیک هستم

انصاری عنوان کرد: من تلاش می کنم برای کسب سهمیه المپیک تا بهترین  نتیجه را کسب کنم.  مسیر کسب سهمیه  المپیک سخت است چرا که شرایط ایده آلی وجود ندارد. البته فدراسیون تا جایی که توان دارد از شناگران حمایت های لازم را می کند. در کنار فدراسیون حامی مالی من همیشه  در کنارم بوده و کمک های شایانی را به من داشته است.

او درباره انتقادات  غیر منطقی اخیر به عملکردش گفت: فکر نمی کنم با گرفتن  مدال در رقابت های رده سنی آسیا انتقادات غیر منطقی به پایان برسد. عده ای برای  دید شدن دست به هر کاری می زنند و توجه به درست یا غلط بودن آن کار ندارد.


بیشتر بخوانید: قره حسنلو برنزی شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از شنای ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار