جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع):

استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند نظام، رمز پیشرفت انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: امروز مهمترین موضوع مدیریت انقلابی است که اگر از ظرفیت ارزشمند این نظام به خوبی بهره‌گیری شود رمز پیشرفت ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار احمد شفاهی جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در همایش تجلیلی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس شهرستان چناران  با اشاره به اینکه شما رزمندگان و مجاهدان فداکار به عنوان پیشتازان نهضت ارزشمند انقلاب در صف مقدم قرار دارید، گفت: مهمترین مولفه در طول تاریخ و در عصر انقلاب اسلامی همراهی، تبعیت، همسویی و اطاعت از رهبری بوده و پس از آن صبر و استقامت قرار دارد.

او افزود: در عصر انقلاب اسلامی از اواخر دهه ۳۰ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با پیام انقلابی ایشان علی‌رغم تمام مشکلات در کشور اُمت با بصیرت انقلاب اسلامی زمانی که امام را به رهبری خود انتخاب کردند، با ایشان همراه، همگام و همسو شده و به فرمان امام راحل (ره) گوش فرا دادند که همین امر ما را از یک نظام دیکتاتوری ظالم نجات داد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه دفاع مقدس به ما آموخت تنها مقاومت است می‌تواند منجر به پیروزی شود، بیان کرد: از اولین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی همه نظام‌های سلطه فتنه‌های بسیار زیادی را طراحی کردند و قصد داشتند جریان انقلاب اسلامی را دچار مشکل کنند، اما این مقاومت و ایستادگی ملت شریف ایران بود که توانست نقش‌های شوم آنان نقش بر آب کند.

شفاهی تصریح کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که تنها مقاومت است که می‌تواند به پیروزی منجر شود و مجاهدت و تلاش‌های صادقانه شما به برکت صبر زینبی خانواده معظم شهدا در طول این ۴۰ سال منجر به خلق حماسه‌های بزرگی شده است.

وی با بیان اینکه عزت و سربلندی نمایندگان کشور در سازمان ملل به برکت ایثار و فداکاری مجاهدان انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: دشمن به‌خوبی درک کرده است مذاکره در هیچ مقطعی اگر قدرتی پشت سر آن قرار داشته نتیجه مطلوب نداشته است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: اگر مذاکره بدون قدرت مشکلی را حل می‌کرد ما هنوز باید با صدام مذاکره می‌کردیم، اما زمانی دشمن به زانو درآمده و تسلیم خواهد شد که ما قدرتمند باشیم.

شفاهی دو مسئله اساسی امروز کشور را اقتصاد و فرهنگ عنوان کرد و گفت: در هر بخشی از مدیریت این کشور اگر نگاه انقلابی با تفکر جهادی و با ظرفیت‌های ارزشمند و بدون نگاه به بیرون باشد منجر به توسعه و پیشرفت ما خواهد شد.

او  افزود: اگر قرار است مشکلات کشور حل شود باید نگاه ما تغییر کرده و با اتکا به فرامین جدی مقام معظم رهبری مسئولان اقدامات مثبت را انجام داده و از فرصت‌سوزی پرهیز کنند و امیدواریم که رزمندگان ما در عرصه کنونی جوانان انقلابی هستند که آمادگی لازم برای خدمت به میهن اسلامی دارند که باید از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده شود.

انتهای پیام//ف.ح
 
 

دفاع مقدس به ما آموخت تنها مقاومت می‌تواند منجر به پیروزی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.