در #تهران_ما پیگیری شد؛

گله از کثیفی اتوبوس‌ها تا برخوردنامناسب رانندگان اتوبوس‌های شهریار

#تهران_ما موضوع شکایت یکی از شهروند از کثیفی اتوبوس‌های درون شهری و برخورد نامناسب رانندگان با مسافران را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پیامکی که به بخش #تهران_ما ارسال شده بود، شهروندی از کثیفی اتوبوس‌های درون شهری، شهر شهریار گله داشت؛  خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با این شهروند تماس گرفت و جویای وضعیت شد.

او گفت: اتوبوس‌های درون شهری، شهریار اوضاع نامساعدی دارد و آن ها به شدت کثیف هستند.

او ادامه داد: علاوه بر آن تعداد زیادی از راننده‌های این اتوبوس‌ها با مسافران برخورد بد و بی ادبانه‌ای دارند، هنگامیکه به آن‌ها می‌گوییم اتوبوس جای سیگار کشیدن نیست، بوی سیگار مسافران را اذیت می‌کند با فحاشی جواب مسافر را می‌دهند.

درباره این موضوع پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه مطالبات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارکرد: استعمال دخانیات در داخل اتوبوس‌ها ممنوع است و در نظارت‌ها بر این موضوع تاکید داریم و به هیچ عنوان راننده اتوبوس‌های شهری نباید دخانیات مصرف کنند.

او در ادامه بیان کرد: اگر شهروندان این موارد را مشاهده می‌کنند شماره اتوبوس را به ۸۸ ۱۸ اعلام کنند تا ما برخورد قانونی با این راننده‌ها داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: پیک جابه جایی مسافر به ۳۰ ثانیه رسید/ بازگشت بلیت‌های تک سفره اتوبوس


سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره کثیفی مترو‌ها نیز گفت: باتوجه به فرسودگی بیش از حد اتوبوس ها، نظافت و آراستگی اتوبوس‌ها را در دستور کار خود قرار دادیم.

او با اشاره به اینکه خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی تنها مختص به شهر تهران است، افزود:تلاش داریم تا در ۶ ماه دوم سال این مشکل را برطرف کنیم.

او افزود: شهروندان در صورت بروز مشکل در اتوبوسرانی‌های حومه شهر تهران همچون شهریار باید شکایت خود را به شهرداری همان شهر اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار