مجهز شدن ساعت هوشمند آینده شیائومی به سیستم عامل گوگل

پس از بررسی کد مخفی برنامه Google Wear OS v2.28، به نظر می‍‌رسد محصول جدید شیائومی از این سیستم عامل استفاده خواهد کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مچ‌بند هوشمند شیائومی یک از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی در جهان است. مدل جدید این دستگاه که Mi Band 4 نام دارد، با داشتن قیمتی ارزان و کارایی مناسب، از یک صفحه نمایش AMOLED تمام رنگی نیز  استفاده می‌کند.

در واقع این گجت یکی از معدود دستگاه‌های ساخته شده توسط شیائومی است که برای فروش در آمریکا در دسترس است و مردم می‌توانند به راحتی آن را از Walmart به قیمت ۳۲.۸۸ دلار خریداری کنند. این دستگاه توسط Huami، همان شرکتی که ساعت‌های هوشمند Amazfit را تولید می‌کند، ساخته شده است. بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده، شیائومی ممکن است در حال کار بر روی ساعت هوشمند جدید Google Wear OS با نام Mi باشد.

کشف اطلاعات جدید درباره ساعت هوشمند شیائومی

به نظر می‌رسد رشته‌های کد کشف شده در آخرین نسخه برنامه Google Wear OS v2.28 به ساعت هوشمند شیائومی اشاره دارد که Wear OS را اجرا می‌کند. اطلاعات موجود در برنامه منتشر نشده Mi Wear در Wear OS APK (یک فایل APK قالب پرونده‌ای است که توسط اندروید برای توزیع و نصب برنامه‌ها استفاده می‌شود) نشان می‌دهد که این ساعت را می‌توان Mi Watch نامید. در ادامه رشته‌های کد مذکور را مشاهده می‌کنید:

.


بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند Lenovo Carme، گجتی پرتوان و پرکاربرد


این اولین باری است که شرکت جدیدی از سیستم عامل Wear OS در بعضی از دستگاه‌های خود استفاده خواهد کرد. استفاده از سیستم‌عامل گجت‌های پوشیدنی گوگل نشانگر این است که به احتمال خیلی زیاد این محصول در آمریکا نیز در دسترس خواهد بود. هنوز این مسئله که Mi Watch به وسیله huami ساخته می‌شود یا خیر مشخص نیست.

با توجه مزیت شیائومی در بخش قیمت، تصور می‌شود که برای خرید Mi Watch نسبت به محصولات اپل و سامسونگ به پول کمتری نیاز باشد. همچنین با وجود این قیمت پایین، انتظار داریم چنین دستگاهی بسیاری ویژگی‌های یک ساعت هوشمند گران‌قیمت مانند بررسی سلامتی و فعالیت را ارائه دهد. شیائومی اکنون مدتی است که خود را به بسیاری از کاربران چه در گوشی و چه در گجت‌های مختلف ثابت کرده است.

انتهای پیام/

ساعت هوشمند شیائومی با سیستم‌عامل گوگل

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار