اخبارحوادث نهم مهر ماه ۹۸؛

دستگیری سارق ارز‌های گردشگر چینی، در "کاشان/ دستگیری ۵ سارق اماکن خصوصی درگلپایگان

مهم‌ترین حوادث امروز نهم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز نهم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق ارز‌های گردشگر چینی، در "کاشان

سردار "مهدی معصوم بیگی" فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی شکایت یک گردشگر چینی به پلیس آگاهی شهرستان کاشان مبنی بر سرقت ۱۱ هزار یورو معادل یک میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال از وی توسط راننده یک دستگاه خودروسواری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات از این گردشگر مشخصات سارق را دریافت کرده و با یک کار علمی و تخصصی ویژه موفق شدند وی را در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه فرد سارق، راننده شخصی گردشگر خارجی بود گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تمامی وجوه نقد سرقتی کشف و به مالباخته بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی گفت: گردشگر خارجی هنگام تحویل وجوه مسروقه در خصوص رسیدگی سریع به پرونده وی و دستگیری سارق وجوهش در کمترین زمان ممکن از نیروی انتظامی قدردانی کرد.
 

دستگیری ۵ سارق اماکن خصوصی درگلپایگان

سرهنگ "علی سبحانی"فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح حوزه شهرستان گلپایگان، ماموران انتظامی این بخش دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

او بیان داشت: در همین رابطه مأموران انتظامی موفق شدند با انجام یک سری اقدامات تخصصی ۵ سارق و یک مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ سبحانی افزود: سارقان دستگیر شده در بازجوئی‌های تخصصی به چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه فرد مالخر افزود: سارقان و مالخر دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

نجات چهار گردشگر گم شده در کویر ابوزیدآباد

رئیس جمعیت هلال احرم آران و بیدگل گفت: با تلاش ۴ساعته نجاتگران پایگاه امداد و نجات هلال بن علی ع شهرستان آران و بیدگل این۴ نفر گردشگر در کویر، نجات داده شدند.

حسین اصباح افزود: در این عملیات که در تپه‌های ریگ بلند مسیر ابوزیدآباد در ۵۰ کیلومتری مرنجاب رخ داد ۴ نفر گردشگر گم شده که بدون آب و غذا ساعت‌های زیادی در کویر گمراه شده بودند نجات یافته و امداد رسانی برای ان‌ها انجام شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.