رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم مطرح کرد؛

ایجاد ۱۳۰۰ اشتغال جدید در قم

سیجانی گفت: در شش ماه نخست سال جاری برای ۱۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی شده که وضعیت اشتغال بیش ۱۰۰ نفر از آن‌ها موردقبول و مطلوب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در ۶ ماه نخست سال جاری ۵۱ پروژه صنعتی به میزان ۱۴۷ میلیارد تومان ایجاد شده است، گفت: در شش ماه نخست سال جاری برای ۱۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف شده که وضعیت اشتغال بیش ۱۰۰ نفر از آن‌ها موردقبول و مطلوب است.

او با ارائه گزارشی از وضعیت صنعت استان قم، افزود: در شش‌ماهه نخست سال حدود ۷۰ بازدید صورت گرفته که در حوزه صنعت حدود ۳۵۰ نفر مشغول به کار شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: در شش ماه نخست سال جاری حدود ۱۴۰ نفر و ۱۹۹۱ میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری در استان قم شده‌اند.

او با بیان اینکه ارائه تسهیلات مالی به واحد‌هایی که چک برگشتی دارند تدبیری شده است، عنوان کرد: در صورتی که تولیدکننده به مدت یک سال صادراتی بیش از یک‌میلیون دلار داشته باشند، یک سال نیز چک برگشتی آن‌ها تمدید می‌شود.

سیجانی تصریح کرد: برای تأسیس توسعه‌ای به ۳۲ واحد صنعتی با سرمایه گزاری ۳۱۵ میلیارد تومان مجوز داده شده است، همچنین ۵۳ واحد صنعتی استان قم نیز مجوز توسعه دریافت کرده که با سرمایه حدود ۷۰ میلیاردی به اشتغال ۱۲۰۰ نفر کمک کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با تأکید بر ضرورت امنیت واحد‌های تولیدکننده صنایع شیمیایی در استان، گفت: واحد‌های تولیدات شیمیایی موجود در شهرک‌های صنعتی بسیار پر خطر هستند که برای افزایش ایمنی تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/الف

۱۳۰۰ اشتغال جدید در قم ایجاد شد

برچسب ها: صنعت و معدن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.