رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان خبر داد:

آمادگی برای خدمات رسانی به روزانه ۱۲۰ هزار زائر اربعین در شهرستان همدان

رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان گفت: برای میزبانی روزانه ۱۲۰ هزار زائر اربعین حسینی درشهرستان آمادگی وجود دارد.

آمادگی برای خدمات رسانی به روزانه ۱۲۰ هزار زائر اربعین در شهرستان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان  گفت: برای میزبانی روزانه ۱۲۰ هزار نفر زائر اربعین حسینی آمادگی داریم .

مجتبی زارعی، در کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گفت: شهرستان همدان، خدمات رسانی به زائران از  ۷ استان کشور در اربعین امسال  را برعهده دارد.

امسال در مراسم راهپیمایی اربعین شهر مریانج همدان پایانه زائران هفت استان قزوین سمنان گلستان، قم، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و مازندران است.

او  تهیه ظروف یک بار مصرف و دارو و کمک های نیکوکاران در این زمینه  را از نیازهای شهرستان برای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین عنوان کرد و افزود : بهتر است از ظروف یکبار مصرف گیاهی به خصوص برای توزیع غذای گرم و چای استفاده شود.

رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان با بیان اینکه ۳۲ ایستگاه صلواتی در مسیر برگشت زائران اربعین راه اندازی خواهد شد افزود: روزی هزار و ۵۰۰ اتوبوس برای رفت و روزی هزار و ۵۰۰ اتوبوس برگشت زائران را در شهر مریانج برنامه ریزی کرده ایم .

مجتبی زارعی گفت: ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی برای استفاده  روزانه ۱۲۰ هزار زائر  را شهرداری شهر مریانج تدارک دیده است .

او خواستار نظارت بر توزیع غذا‌های نذری و سلامت آن‌ها شد و گفت: بیمارستان ارتش هم آماده خدمات رسانی پزشکی به زائران است.

رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان ادامه داد: هلال احمر قرار است یک شماره برای تامین دارو از سوی مردم اعلام کند و مردم دارو‌های غیر ضروری موجود در خانه‌ها را برای تامین داروی زائران به پایگاه‌های هلال احمر تحویل دهند و در صورت نیاز از آن‌ها برای تامین دارویی زائران استفاده شود.

انتهای پیام /ا

راه اندازی ۳۲ ایستگاه صلواتی در مسیر برگشت زائران اربعین در همدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.