معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه مطرح کرد؛

خادمان موکب حضرت معصومه (س) به عراق اعزام شدند

حجت الاسلام احمدی گفت: خادمان موکب حضرت معصومه(س) برای خدمت رسانی به زائرین حسینی در اربعین امروز به عراق اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام احمدی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه گفت: موکب حضرت معصومه سلام علی‌ها از شانزده مهر تا ظهر اربعین حسینی، ۲۷ مهر در عمود (ستون) ۱۰۸۰ مسیر نجف اشرف به کربلای معلی دایر خواهد بود.

حجت الاسلام احمدی گفت:در این موکب خدمات مختلف رفاهی، اسکان، اطعام، درمانی و فرهنگی و مذهبی ارائه وتلاش می‌شود همه نیاز‌های زائران پیاده روی اربعین برطرف شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: برنامه سخنرانی و مداحی هر ظهر و شب، برپایی دعای کمیل و ندبه و برنامه‌های ویژه بانوان از جمله برنامه‌های موکب حضرت معصومه س است.

حجت الاسلام احمدی گفت: سیصد خادم آستان مقدس درموکب حضرت معصومه به زائران اربعین حسینی خدمت می‌کنند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به افزایش ظرفیت خدمت رسانی موکب در سال جاری نسبت به پارسال گفت امسال روزانه به بیش از ۵ هزار نفر خدمت ارائه می‌شود.

اعزام خادمان موکب حضرت معصومه به عراق آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه در مراسم بدرقه کاروان خادمان موکب حضرت معصومه، توفیق خدمت به زائران حسینی را رزق الهی به خادمان بیان کرد و افزود با خدمت خالصانه و خستگی ناپذیر و ایثار به زائران اربعین حسینی، شاکر این نعمت باشید.

آیت الله سعیدی رعایت همسانی در خدمت به زائران و پرهیز از رقابت با موکب داران عراقی و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان برای تفرقه افکنی بین مسلمانان را از دیگر موضوعاتی خواند که باید به آن‌ها توجه شود.

در پایان این مراسم با بدرقه تولیت و مسئولان آستان مقدس کاروان خادمان موکب حضرت معصومه (س) عازم عراق شد.

انتهای پیام/الف

اعزام خادمان موکب حضرت معصومه (س) به عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار