رئیس پایانه مرزی مهران خبر داد;

افزایش تردد زائران در مرز مهران با توجه به بسته شدن مرز خسروی

رئیس پایانه مرزی مهران از افزایش تردد زائران از این مرز با توجه به بسته شدن مرز خسروی خبر داد.

افزایش تردد زائران در مرز مهران با توجه به بسته شدن مرز خسروی

سلیمانی رئیس پایانه مرزی مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: با توجه به درگیری‌های داخلی در عراق و بسته شدن مرز خسروی ، آمار تردد زائران از مرز مهران افزایش چشمگیری داشته است .

او ادامه داد: تردد جمعیت در مرز مهران زیاد است ، اما با همکاری نیرو‌های خدمت رسان ، جا به جایی زائران به صورت روان و بدون هیچگونه مشکلی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

سلیمانی بیان کرد: از امروز به دلیل جلوگیری ازدحام جمعیت در مرز مهران، تردد کلیه خودرو‌های سواری و اتوبوس در مرز شلمچه و جذابه صورت می‌گیرد، از هم وطنان خواهشمندیم برای تردد با خودرو های شخصی خود به مرز مهران مراجعه نکنند.

او افزود: تمامی گیت‌ها و سیستم‌های خدمات رسانی به زائرین در مرز مهران فعالیت دارند، اما به دلیل افزایش جمعیت در این مرز خدمت‌رسانی به کندی صورت می‌گیرد.

رئیس پایانه مرزی مهران مطرح کرد: از زائرین گرامی خواهشمندیم صبر و حوصله داشته باشند و از عجله و شتاب پرهیز نمایند تا در هنگام تردد با مشکل مواجه نشوند.

خبرهای رسیده از عراق حکایت از آن دارد که در دو روز گذشته بغداد و برخی دیگر از شهرهای این کشور صحنه تظاهرات گروهی از مردم است. تظاهراتی که در برخی مناطق با تحریک افراد ناشناس به خشونت کشیده شده است.

انتهای پیام/ ن

افزایش تردد زائرین در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.