واکنش یوفا به ماجرای جنجالی دیدار دودلانژ - قره باغ + عکس

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد ماجرای جنجالی اهتزاز پرچم ارمنستان در دیدار دو تیم دودلانژ و قره باغ را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته (پنج شنبه)، در جریان دیدار تیم‌های دودلانژ لوکزامبورگ و قره باغ جمهوری آذربایجان، پهپادی که پرچم کشور ارمنستان را حمل می‌کرد بر فراز ورزشگاه به پرواز درآمد و موجب وقفه ۲۰ دقیقه‌ای در بازی شد.
اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد قبل از هرگونه تصمیمی درباره باز کردن پرونده انضباطی، گزارش داوران و مسئولان برگزاری مسابقه را بررسی خواهد کرد.

این دیدار که از گروه A در لوکزامبورگ برگزار می‌شد، در نیمه اول با برتری ۲ بر صفر میهمان در جریان بود که پس از گل دوم نماینده جمهوری آذربایجان، یک پهپاد با اهتزار پرچم ارمنستان بر فراز زمین بازی ظاهر شد.

واکنش یوفا به ماجرای جنجالی دیدار دودلانژ-قره باغ


بازی حدود ۲۰ دقیقه متوقف شد که پس از آن مسابقه از سر گرفته شد. یوفا سپس گفت که بازی به دلایل امنیتی قطع شده است.
یوفا با انتشار بیانیه‌ای گفت: یوفا منتظر گزارش رسمی داوران و مقامات خواهد بود و سپس تصمیم خواهد گرفت که آیا روند رسیدگی به این پرونده انضباطی را آغاز کند یا خیر.

گفتنی است، دو کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان بر سر منطقه قره باغ با هم اختلاف دارند و روابطشان به شدت تیره است.در نتیجه جنگ قره‌باغ  که  سالها به طول انجامید بیش از ۳۵ هزار نفر کشته و بیش از ۸۰۰ هزار نفر  آواره شدند.


بیشتر بخوانید: 

پیروزی خفیف منچستریونایتد در اولدترافورد/ رُم حریفش را گلباران کرد

توقف منچستریونایتد و رُم مقابل میزبانان/پیروزی اسپانیول و ولورهمپتون و تساوی خنت در غیاب محمدی


انتهای پیام/

جنجال در دیدار دودلانژ و قره باغ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
افسوس