علی حسینی: به خاطر درمان آسیب دیدگی نتواستم در اردوی تیم ملی حاضر شوم

ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: به خاطر درمان آسیب دیدگی ام موفق نشدم در رقابت‌های رکورد گیری شرکت کنم.

علی حسینی: به خاطر درمان آسیب دیدگی نتواستم در اردوی تیم ملی حاضر شومبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید علی حسینی ملی پوش وزنه برداری کشورمان درباره خط خوردن خود از مسابقات جهانی گفت: با توجه به قوانین فدراسیون جهانی من در ۶ ماهه اول سال موفق شدم در رقابت‌های آسیایی شرکت کنم و بعد از آن دچار آسیب دیدگی شدیم و نتوانستم در ۶ ماهه دوم در هیچ رقابتی حضور داشته باشم و حتی شانس شرکت در رقابت‌های جهانی تایلند را هم از دست دادم.

او افزود: حال اگر قرار باشد رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در سن مارینو و سوئیس را هم از دست بدهم دیگر نمی‌توانم در مسابقات المپیک شرکت کنم و به همین دلیل قرار شد فدراسیون وزنه برداری با کمیته ملی المپیک صحبت‌هایی را انجام دهند تا با فدراسیون جهانی رایزنی کنند.


بیشتر بخوانید: علی حسینی:مدالم را به خانواده ام تقدیم می کنم/هدفم المپیک 2020 است


سعید علی حسینی ملی پوش وزنه برداری کشورمان درباره سرمربی تیم ملی وزنه برداری هم گفت: برخواه از من درخواست کرد که در رقابت‌های رکورد گیری شرکت کنم و با توجه به این که من تازه از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده بودم، اما سرمربی تیم ملی از من خواست رکورد‌هایی را بزنم که باعث می‌شد میزان آسیب دیدگی ام تشدید شود و من به خاطر آن که مجبور بودم به کار‌های درمانی ام بپردازم و نتوانستم در اردوی تیم ملی حاضر شوم.

او افزود: به خاطر این که نتوانستم در رقابت‌های رکورد گیری شرکت کنم، سرمربی تیم ملی ترجیح داد نام من را از مسابقات جهانی تایلند خط بزند و یک جوان جویای نام را به جای من به مسابقات جهانی اعزام کرد. امیدوارم که فدراسیون جهانی با درخواست ما موافقت کند تا بتوانم در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک شرکت کنم و جواز حضور در رقابت‌های المپیک را به دست آورم.

انتهای پیام/

اظهارات علی حسینی درباره حضورش در مسابقات کسب سهمیه المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
وجود وزنه زدن نداره بهانه میاره
آخرین اخبار