استاندار زنجان:

معدنکاران موظف اند راه‌های روستایی مشترک را بهسازی نمایند

استاندار زنجان تاکید کرد: در معادنی که دارای جاده دسترسی مشترک هستند، معدنکاران موظف اند راه‌های روستایی مشترک را بهسازی نمایند.

معدنکاران موظف اند راه‌های روستایی مشترک را بهسازی نمایندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فتح اله حقیقی در دوازدهمین جلسه شورای معادن استان اظهار کرد: هم اکنون در استان زنجان ۱۷۷ معدن دارای جاده دسترسی مشترک با روستا‌ها وجود دارد که از این تعداد ۲۲ معدنکار جاده را بازسازی کرده اند و بقیه معدنکاران موظف اند با تخصیص بخشی از درآمد خود، راه‌های روستایی مشترک را بازسازی و بهسازی نمایند.

استاندار زنجان ادامه داد: باید میزان فعالیت معادن در این زمینه ظرف یک ماه آتی مشخص و سهم معادن جهت انجام بهسازی جاده‌ها تعیین و به آن‌ها جهت اجرا ابلاغ گردد.

او در خصوص مشکل معارضین محلی برخی معادن استان نیز عنوان کرد: متاسفانه وجود معارضین محلی در فعالیت تعدادی از معادن دارای پروانه بهره برداری استان مشکلاتی ایجاد نموده که در این خصوص باید فرمانداران وارد عمل شوند و با تشکیل شورای روستا ظرف یک ماه آتی موضوع را حل نموده و به شورای معادن گزارش دهند.

مقام عالی استان با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه معدنی در استان زنجان خاطر نشان ساخت: باید معادن غیر فعال استان تعیین تکلیف شود که در راستای فعالسازی این معادن، در سفر‌های شهرستانی جلسه شورای معادن را در شهرستان‌ها برگزار خواهیم کرد و مسائل هر یک از معادن غیرفعال هر شهرستان را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام /ک

شورای معادن استان زنجان برای دوازدهمین بار تشکیل جلسه داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.