آمار حیرت‌آور دانلود بازی Call of Duty: Mobile

بازی Call of Duty: Mobile تنها دو روز پس از انتشار، بیش از ۲۰ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است.

آمار حیرت‌آور دانلود بازی Call of Duty: Mobileبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اکتیویژن چند روز پیش آخرین عنوان خود که برای گوشی‌های موبایل ساخته شده است را وارد فروشگاه‌های موبایلی کرد. این بازی که Call of Duty: Mobile نام دارد برای دو سیستم عامل ios و Android در حال حاضر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد و دریافت و اجرای آن روی گوشی‌های هوشمند رایگان است. بسیاری از تحلیل‌گران و شرکت اکتیویژن انتظار داشتند که از این بازی استقبال بسیار خوبی شود که همین اتفاق هم افتاد و آمار‌های منتشر شده از وب سایت Sensor Tower کاملا نشان می‌دهد که بازی Call of Duty: Mobile هم یکی دیگر از عناوین موفق اکتیویژن خواهد بود.

وب سایت Sensor Tower که کار اصلی آن بدست آوردن آمار درباره عناوین رایانه‌ای است به تازگی درباره بازی Call of Duty: Mobile نوشت: "عنوان Call of Duty: Mobile دو روز پس از انتشار بیش از ۲۰ میلیون بار از فروشگاه‌های App Store و Google Play توسط کاربران دریافت شده است. این بازی همچنین در عرض دو روز توانسته است برای شرکت اکتیویژن دو میلیون دلار درآمد داشته باشد."

آمار حیرت‌آور دانلود بازی Call of Duty: Mobile

عنوان Call of Duty: Mobile دو روز پس از عرضه توانسته است با اختصاص ۱۴ درصد از آمار کل بازی‌های دانلود شده در این هفته کشور هند، محبوب‌ترین عنوان هفته در این کشور شود و اگر آمار بارگیری‌های این بازی با همین سریع پیشرفت داشته باشد احتمالا یکی از عناوین برتر موبایلی در جهان خواهد بود.


بیشتر بخوانید: استفاده از شیوه‌های مبارزاتی قدیمی در نسخه جدید مجموعه Trine


می‌توان گفت این عنوان یکی از سر سخت‌ترین رقبای دو عنوان Fortnite و PUBG خواهد بود و این دو عنوان باید فکری به حال رقیب جدید خود بکنند. قرار است در آینده‌ای نزدیک شرکت اکتیویژن با انتشار بروزرسانی موارد جدید را به بازی اضافه کند و همچنین ایرادات موجود در این بازی را نیز از بین ببرد.

انتهای پیام/

سودآوری حیرت آور بازی Call of Duty: Mobile

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.