دستگیری بزرگترین وارد کننده مواد مخدر صنعتی فاروج در قوچان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری بزرگترین وارد کننده مواد مخدر صنعتی فاروج در شهرستان قوچان و کشف 3 کیلوگرم کراک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سردار"علیرضا مظاهری" گفت: فردی که مدت زیادی اقدام به وارد کردن مواد مخدر صنعتی کراک و فروش آن در شهرستان فاروج می کرد و تحت تعقیب پلیس نیز بود در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان قوچان دستگیر شد.

او افزود: این فرد با استفاده از خودروهای عبوری اقدام به حمل مواد مخدر صنعتی و فروش آن در شهرستان فاروج می کرد که در نهایت توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مورد شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار می گیرد.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه ماموران در یک عملیات مشترک و غافلگیرانه این فرد را در شهرستان قوچان و بعد از پیاده شدن از یک دستگاه خودروی عبوری دستگیر می کنند، یاد آور شد: در بازرسی از این فرد مقدار 3 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع کراک کشف و ضبط و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف و راهی پارکینگ می شود.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی می شود، خاطر نشان کرد: پلیس در راه مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و هرگز اجازه نخواهد داد تا سلامت و امنیت و آرامش افراد جامعه مختل شود.

سردار مظاهری در پایان تصریح کرد: پل ارتباطی 110 به صورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز بوده و انتظار می رود مردم ضمن همکاری مستمر با پلیس در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق این سامانه به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ه

دستگیری بزرگترین وارد کننده مواد مخدر صنعتی فاروج در قوچان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.