استاندار همدان؛

احساس امنیت جامعه حاصل تعامل نیروی انتظامی با مردم است

استاندار همدان با قدردانی از خدمات و تلاش های نیروی انتظامی گفت: امنیت جامعه امروز به دلیل تعامل نیروی انتظامی با مردم است.

احساس امنیت جامعه حاصل تعامل نیروی انتظامی با مردم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در صبحگاه مشترک نیرو‌های انتظامی استان همدان، گفت: اگر نگاهی به تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی بیندازیم، برگه‌های زرین و پرافتخاری را می‌بینیم که هر کدام نشان از تعهد، دینداری و انقلابیگری ارکان مختلف نظام و آحاد مردم است و در بین این برگه‌های زرین نقش نیروی انتظامی  در سایر عرصه ها بی بدیل است.

او با بیان اینکه در بین نیرو‌های مسلح نقش نیروی انتظامی اساسی و کلیدی بوده است، ادامه داد: نیروی انتظامی با از خودگذشتگی باعث شده مردم در اقصی نقاط کشور احساس امنیت کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه اعتماد مردم و نیروی انتظامی سرمایه عظیمی است، بیان کرد: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف خوش می‌درخشد و مردم با دیدن هیبت آن احساس آرامش می‌کنند.

شاهرخی نقش پلیس در جبهه‌های مختلف را تأثیرگذار بیان کرد و افزود: پلیس در مقابله با اشرار به خوبی از عهده پلیس برآمده و در مقابله با باند‌های خبیث مواد مخدر و در دستگاه‌های اطلاعاتی بی بدیل است.

او با بیان اینکه در حوزه مقابله با کالای قاچاق نقش پلیس بسیار برجسته است، گفت: پلیس نه تنها در عرصه نظامی و انتظامی بلکه در بلایای طبیعی نیز نقش بسیار پررنگ داشته است و این نهاد در طرح‌های زمستانی و تابستانی نقش موثری از خود نشان داده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با تبعیت از مقام معظم رهبری و با نیرو‌های فداکار و انقلابی از جدیدترین علوم روز استفاده می‌کند، اخلاقمداری پلیس را مؤلفه تأثیرگذار بر روی مردم معرفی کرد و گفت: پلیس در شادی‌ها و عزاداری‌ها با اخلاق، نظم و انضباط موجب آرامش مردم می‌شود.

انتهای پیام/ب

ایثارگری ناجا امنیت اجتماعی را ارتقاء بخشیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.