خاطره جالب مدیر عامل اسبق استقلال از مرحوم کاشانی

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال خاطره‌ای از مرحوم کاشانی بیان کرد.

کاظم اولیایی، مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص درگذشت جعفر کاشانی (رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس) اظهار داشت:  کاشانی را بد موقعی از دست دادیم البته که ما قدر امثال این بزرگان را زمانی که در حیات هستند نمی‌دانیم. او نه فقط در ایران بلکه در آسیا شناخته شده بود امیدوارم روحش شاد باشد و ما هم قدرشناس بزرگان ایرانی باشیم.  

او ادامه داد: کاشانی بزرگ این فوتبال بود و بحث رنگ‌ها مطرح نیست و حالا همه برای او احترام قائل هستند. او دغدغه‌هایی داشت و در جلسات  خصوصی مدام می‌گفت که ما در ایران باشگاه نداریم. او تلاش زیادی هم برای احیای باشگاه شاهین کرد. اگر به حرف‌های او دقت کنیم و دست از تیم داری برداریم، به جوانان خدمت کردیم. این سفارسی که کاشانی به ما کرده است را باید رعایت کنیم.


بیشتر بخوانید: حضور قلعه نویی و پرسپولیسی‌ها در مراسم تشییع جنازه جعفر کاشانی


اولیایی با اشاره به خاطره‌ای مشترک با مرحوم کاشانی گفت: من بار‌ها در جلساتی مشترک با کاشانی حضور داشتم و یک بار هم مثل الآن که دارم مصاحبه می‌کنم،   کنارم ایستاده بود و زمانی که از کلمه باشگاه در صحبت هایم استفاده کردم من را هل داد و گفت بگو تیم، نه باشگاه! من خاطره تبدیل تیم با باشگاه را همیشه در خاطر دارم.    

انتهای پیام/

اظهارات اولیایی درباره مرحوم کاشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار