سردار مهماندار مطرح کرد؛

تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در شهر مهران

سردار مهماندار درباره تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در شهر مهران توضیحاتی داد.

در حال تکمیل////تمهیدات پلیس راهور تهران بزرگ در شهر مهرانسردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات اربعین پلیس راهور تهران بزرگ در شهر مهران اظهار کرد: با توجه به اینکه در اربعین حسینی همه‌ی مجموعه‌های مختلف نیروی انتظامی، به صورت آماده باش هستند و تمام رده‌هایی که مسئولیت دارند.

وی گفت:ماموران پلیس راهور از تمام نقاط کشور در مرزهای خروجی حاضر و ترافیک را رصد می کنند.

سردار مهماندار گفت: امسال چهارمین سالی است که مسئولیت اداره ترافیک شهر مهران به پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران واگذار شده است.


بیشتر بخوانید: علت مخالفت پلیس با طرح کاهش آلودگی هوا چیست؟


رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همکارانم از ۱۰ روز قبل اربعین در شهر مهران مستقر خواهند شد و موضوعات ترافیکی را رسیدگی و رفع خواهند کرد.

او با بیان اینکه خدمتگذار زائرین عزیز در ایام اربعین خواهیم بود، گفت: بیش از ۲۰ تیم خودروسوار، حدود ۱۰ تیم موتور سوار، بیش از ۵۰ نفر عوامل پیاده و سایر نیرو‌های خدماتی  پلیس راهور در شهر مهران حضور پیدا خواهند کرد.

او ادامه داد: در کنار پلیس راهنمایی و رانندگی شهر مهران که به صورت کنترل عملیاتی در کنار پلیس راهور تهران خواهند بود، همکاران کار کنترل ترافیک شهر مهران را برای زائرین عزیز انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار