در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش صادرات در خدمات فنی و مهندسی آب و فاضلاب

مدیر عامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته درصدد حضور هرچه بیشتر در مناقضات بین‌المللی پروژه‌های نیروگاهی و برق آبی با همکاری شرکت‌های داخلی صنعت آب و برق هستیم.

 

افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی بخش آب و فاضلاب کشور بهروز مرادی مدیر عامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه در تلاش برای افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی بخش آب و فاضلاب با مشارکت شرکت‌های داخلی هستیم، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در پی حضور هر چه بیشتر در مناقضات بین‌المللی پروژه‌های نیروگاهی و برق آبی با همکاری شرکت‌های داخلی صنعت آب و برق هستیم.

او ادامه داد: خوشبختانه دستاورد‌های ارائه شده در نمایشگاه پانزدهم  صنعت آب و فاضلاب ، رشد بالای توانایی شرکت‌های ایرانی آن هم  با وجود تحریم‌های یک جانبه غرب دیده می شود.


بیشتر بخوانید: تأمین برق از انرژی‌های نو هزینه کمتری دارد/ ساخت ۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تا سال آینده


مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران اضافه کرد: بر این اساس با توجه به پیشرفت‌های قابل توجه صنعتگران آبفای کشور به منظور رفع نیاز‌های موجود در این بخش امیدواریم شاهد رونق بیشتری در عرصه آب و فاضلاب کشور باشیم.

مرادی با اشاره به اینکه شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایرانی تمامی طرح‌ها، پروژه‌ها و توانمندی‌های خود را در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب ایران به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: در نمایشگاهی که برگزار شد با معرفی اقلام مورد نیاز خود همانند پمپ‌ها، الکترو موتور‌ها، تجهیزات مورد نیاز در نیرو‌های برقابی در تلاشیم تا همکاری بیشتر با شرکت‌های داخلی را جذب کنیم.

او تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مُصریم تا با همکاری شرکت‌های داخلی شاهد افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی آب و فاضلاب ایران به کشور همسایه و از جمله منطقه اورآسیا باشیم و حضور بسیار بیشتری در بازار‌های کشور‌های یاد شده داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: همچنین با توجه به سابقه شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در زمینه تأسیسات نیروگاهی و برقابی در تلاشیم تا با همکاری شرکت‌های داخلی در مناقصات بین‌المللی شرکت کنیم.

انتهای پیام/

افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی آب و فاضلاب ایران به کشور همسایه

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار