تامین برق انتقال آب به ۲۲ هزار هکتار از اراضی گچساران

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برای انتقال آب به ۲۲ هزار هکتار از اراضی گچساران نیاز به زیر ساخت‌های برقی مناسبی داریم.

تامین برق انتقال آب به ۲۲ هزار هکتار از اراضی گچسارانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، تاجگردون در حاشیه نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر نیرو در یاسوج برگزار شد گفت : خط انتقال از پست ۱۳۲ مگابایت ساران به نیرو گاه چم شیر امروز با حضور وزیر نیرو کلنگ زنی شد که وقتی این نیروگاه به بهره برداری برسد به پست ۱۳۲ ساران گچساران متصل خواهد شد.
اوافزود: همزمان نیروگاه ۱۲۵ مگابایت توسط بخش غیر دولتی نیز در کنار آن راه اندازی خواهد شد.
 
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای انتقال آب به ۲۲ هزار هکتار از اراضی گچساران نیاز به زیر ساخت‌های برقی مناسبی داریم گفت: برای پروژه‌های عمرانی شهرستان گچساران مثل پتروشیمی نیاز به برق ثابت بود که این مشکل با راه اندازی این نیروگاه‌ها رفع خواهد شد.
 
تاجگردون با بیان اینکه هفته گذشته قبل از سفر وزیر نیرو به استان مبلغ ۵ میلیارد تومان از مطالبات کارگران و پیمانکاران سد چم شیر تامین شد گفت: بقیه مطالبات این گروه نیز به مرور زمان و با پیگیری‌های مسوولان پرداخت خواهد شد.
 
انتهای پیام/غ
 

تامین برق پتروشیمی گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.