قرائت پیام مهر در مدارس همدان

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام مهر در مدارس این استان قرائت شد.

قرائت پیام مهر در مدارس همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش همدان روز یکشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام مهر در هنرستان ام‌البنین ناحیه یک شهر همدان با حضور فرمانده انتظامی و روسای پلیس‌های تخصصی بخشی از آیه ۴۰ سوره حج قرائت شد، گفت: نیروی انتظامی در حوزه داخلی مرزی افتخارات زیادی برای ایران به ارمغان آورده است.

او افزود: اگر امروز در حوزه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی کشورمان در برابر دیگر کشور‌ها صف آرایی کرده حاصل تلاش این نیرو‌های پرتلاش و جهادگر است.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه امروز ایران در اوج اقتدار بین‌المللی است ادامه داد: اگر ایران محور وحدت و ام‌القری جهان اسلام شده، این مرهون ایثارگری خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

پور داود با بیان اهمیت امنیت و سلامت در رشد و توسعه کشور گفت: این دو مقوله با تلاش نیروی انتظامی به منصه ظهور و بروز رسیده است.

او گفت: اگر دانش آموزان امروز بدون دغدغه مشغول درس خواندن و علم‌آموزی در مدارس هستند این امنیت حاصل خدمت شبانه روزی پلیس است.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خطاب به دانش آموزان خواستار احترام آن‌ها به دو معلم شد و اضافه کرد: احترام پدر و مادر به عنوان نخستین معلم و احترام به کسانی که جان روشن از آنان یافته ایم باید همواره مورد توجه باشد.

انتهای پیام/ب


پیام مهر در هنرستان ام‌البنین ناحیه یک شهر همدان قرائت شد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.