رای الیوم: دشمنان آمریکایی،سعودی و صهیونیستیِ ایران در گرداب مشکلات خود دست و پا می‌زنند

رأی الیوم در گزارشی نوشت در حالیکه دشمنان ایران در بحران‌های داخلی خود گرفتار شده‌اند؛ تهران دوره تحریم‌ها را با خردورزی پشت سر می‌گذارد.

رای الیوم: دشمنان آمریکایی،سعودی و صهیونیستیِ ایران در گرداب مشکلات خود دست و پا می‌زنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اینترنتی رأی الیوم نوشت هر سه دشمن ایران یعنی رئیس جمهور آمریکا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد سعودی با بحران‌ها و مشکلات داخلی دست به گریبانند در حالی که ایران دوره تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی را با خردورزی پشت سر می‌گذارد و به گفته منابع صهیونیستی علت تأکید تل آویو بر لزوم برقراری امنیت، نگرانی مقامات این رژیم از حمله احتمالی ایران است.


بیشتر بخوانید: ترس و نگرانی نتانیاهو از قدرت روز افزون ایران در منطقه


رأی الیوم در یادداشتی نوشت: برخی منابع اسرائیلی بر این باورند هر سه فردی که در سال‌های اخیر سردمداران مخالفت با ایران بوده‌اند، هفته گذشته در بحران‌های داخلی خود غرق شدند: دونالد ترامپ درگیر پرونده فساد جدیدی در اوکراین شده است و این نخستین بار است که مسئله‌ای به بهای تلاش رقبای دموکرات ترامپ در کنگره برای برکناری او تمام می‌شود. وکلای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز چهارشنبه گذشته برای نخستین بار برای اطلاع یافتن از فهرست اتهامات وی در جلسه استماع حاضر شدند. اما سومین نفر یعنی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان نیز با مسئله مرگ مبهم محافظ شخصی پدرش و انتقاد مجدد مجامع بین‌المللی از عربستان در سالگرد قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار مخالف سعودی، دست به گریبان بود.

«تسفی بارئیل» شرق شناس اسرائیلی به نقل از این منابع گفت: متقابلا سران ایران با وجود تحریم‌های آمریکا و مشکلات اقتصادی این کشور، دوره‌ای همراه با خرد ورزی را پشت سر می‌گذارند. از حسن روحانی رئیس جمهور ایران نیز که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفته بود، به گرمی استقبال شد.


بیشتر بخوانید: عربستان سعودی تنهاتر از همیشه


این نشان می‌دهد که تیر دشمنان ایران این بار هم خطا رفت و به جای اینکه تهران گرفتار شود خودشان در بحران دست و پا می‌زنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۲۰:۰۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
سلام برادر بن سلمان ،

تو مسلمان هستی ،
آمریکا مسلمان نیست و نخواهد شد ، پس سرنوشتش به خودش بستگی دارد ،
صهیونیست ها مسلمان نبودند و دشمنی کردند ، پس نابودی حکم آنها است .
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۶:۳۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
بعید می دانم این سه نادان (ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان ) با این اتفاقات سر عقل بیایند چون سر عقل آمدن هم یک مراحل و مقدمه ای می خواهد که هیچ کدام از اینها ندارند مگر اینکه در بن بست قرار گیرند که البته چیزی هم به آن فاصله ندارند .
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۶:۲۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
لعنت بر اسرائیل
Czechia
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
خدای ما مکرماکرین رو به خودشون برگردونده...الهی شکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
سه. چماقدار پر رو
Iran (Islamic Republic of)
جیر جیر
۱۳:۰۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
تراپ غلط میکند جرت ندارد که بخواهد به ایران حمله بکند
آخرین اخبار